עסקי ספורט

במכבי מברכים את בלאט: "ראוי מאוד, איש משכמו ומעלה"

שמעון מזרחי, יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל־אביב: "דייויד בלאט בהחלט ראוי להדליק משואה ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. כמי שהגיע לישראל עם נבחרת ארה"ב למכבייה וגמר אומר לקשור את עתידו עם מדינת ישראל. דייויד בלאט הטביע את חותמו כשחקן מוביל ולימים הגיע לרמות הגבוהות ביותר שקיימות בתפקידו כמאמן"
מערכת ice | 
שמעון מזרחי ודייויד בלאט (צילום האינסטגרם של מכבי תל אביב)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה אתמול (ראשון) על רשימת האנשים שנבחרו להשיא משואה בהר הרצל בטקס יום העצמאות. אחד מהשמות המוכרים שנבחרו הוא דייויד בלאט. עם קבלת ההודעה, בכירי מכבי ת"א בכדורסל בירכו את בלאט על הכבוד העצום לו זכה.
שמעון מזרחי, יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל־אביב: "דייויד בלאט בהחלט ראוי להדליק משואה ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. כמי שהגיע לישראל עם נבחרת ארה"ב למכבייה וגמר אומר לקשור את עתידו עם מדינת ישראל. דייויד בלאט הטביע את חותמו כשחקן מוביל ולימים הגיע לרמות הגבוהות ביותר שקיימות בתפקידו כמאמן. כידוע, הוא זכה עם קבוצתנו מכבי תל־אביב באליפות אירופה בשנת 2014 וכן אימן את נבחרת רוסיה וזכה עימה במירב התארים כולל אליפות אירופה ומדליית ארד אולימפית. הוא אף הגיע לפסגה כמאמן בקבוצת NBA והגיע עם קבוצתו עד לסדרת הגמר. דייויד הינו ציוני ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו ובשיחות עימו אף למדתי עד כמה גדולה שאיפתו להיות שגריר של רצון טוב למדינת ישראל. כמי שזכה להדליק משואה ביום בעצמאות, ברורה לי לגמרי התרגשותו הרבה וכמה חבל שלא נוכל להיות עימו ביום מאושר זה בו הוא עתיד להוסיף כבוד רב למועדון הכדורסל מכבי תל־אביב".
אודי רקנאטי, מבעלי מועדון הכדורסל מכבי תל־אביב: "אני חושב שמדובר בבחירה ראויה ומכובדת מאוד. דייויד מחזיק בהישגים מדהימים. הוא עלה לארץ לאחר משחקי המכבייה, השתקע פה, הקים משפחה לתפארת ונשאר קשור בכל נשמתו לארץ. הישגיו כשחקן, מאמן, וכמובן הישראלי הראשון שעמד על הקווים ב-NBA עם הישגים מדהימים הולכים לפניו. דייויד הוא ג'נטלמן אמיתי, חבר בלב ובנפש ואדם שיותר מראוי להדליק את המשואה".
דייויד פדרמן, מבעלי מועדון הכדורסל מכבי ת"א: "זה כבוד גדול לדייויד ולמשפחה שלו. אנחנו מאושרים בשבילם, בשביל משפחת מכבי, משפחת הספורט וכל מדינת ישראל. נאחל לו בריאות טובה, המשך הצלחה ועשייה כפי שעשה לאורך כל השנים".
עדלי מרכוס, מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי ת"א: "מועדון הכדורסל מכבי תל־אביב מתמלא בגאווה ביום שאחד משלנו כמו דייויד בלאט מקבל כבוד כ"כ גדול וראוי. איש משכמו ומעלה, איש עשייה וספורט. נחשבו עליו ממונאקו, ונתרגש ביחד איתו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה