עסקי ספורט

שחקן נבחרת ישראל עבר ניתוח קשה: החל בתהליך שיקום ארוך

דני גרופר, שחקן נבחרת ישראל וקבוצת לודוגורץ הבולגרית, נפצע בצורה קשה, ועבר בהצלחה ניתוח לשיחזור רצועה צולבת קדמית וטיפול בפגיעה במניסקוס על ידי ד"ר דרור לינדנר וד"ר רון גילת מבית החולים רפאל, וכעת הוא יחל בתהליך שיקום ארוך
מערכת ice | 
דני גרופר (צילום בית חולים רפאל)
דני גרופר, שחקן נבחרת ישראל וקבוצת לודוגורץ הבולגרית, אלופת המדינה, הוחלף בשבוע שעבר כבר בדקה ה-11 במשחק של קבוצתו מול ארדה קרדז'אלי, אחרי פציעת ברך חמורה במיוחד שספג. 
תוך כשש דקות וחצי משריקת הפתיחה, גרופר ביצע תנועה לא טובה כשרדף אחרי שחקן יריב, והתמוטט על כר הדשא כשהוא נאנק מכאבים ולאחר מכן טיפלו בו רופאי לודוגורץ במשך מספר דקות, עד שפינו אותו על אלונקה.
 
מגן נבחרת ישראל אובחן לאחר מספר ימים עם קרע חמור במיוחד ברצועה הצולבת ובמיניסקוס. ביום שישי האחרון עבר גרופר ניתוח לשיחזור רצועה צולבת קדמית וטיפול בפגיעה במניסקוס על ידי ד"ר דרור לינדנר וד"ר רון גילת. הניתוח עבר בהצלחה וכעת יתחיל בתהליך השיקום.
לאחר פציעתו הקשה, מאמנו של גרופר בבולגריה, איבאילו פטב, אמר: "זו נראית פציעה לא פשוטה, כנראה יש נזק למניסקוס. נחכה לבדיקות כדי לדעת בוודאות". כעת נודע כי אכן יש נזל למיניסקוס וגרופר כאמור נותח בהצלחה ויחל עכשיו בתהליך שיקום קשה שעלול לקחת מספר חודשים טובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה