עסקי ספורט

מכבי תל־אביב בשת"פ חדש שישמור על בריאות השחקנים

חברת Impacx המפתחת את בקבוק המים החכם Water.io, חתמה על שיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל שיאפשר לשחקני הקבוצה הבוגרת לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף
מערכת ice | 
השחקנים עם הבקבוקים (צילום מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי)
שיתוף פעולה בין Water.io ומועדון הכדורסל מכבי תל־אביב, יאפשר לשחקני הקבוצה הבוגרת לשמור על רמת נוזלים בריאה בגוף. מדובר בפיתוח של בקבוקי מים חכמים שביכולתם לעקוב אחר הרגלי השתייה, איסוף נתונים והתאמה של תוכנית שתייה אישית.
חברת Impacx המפתחת את בקבוק המים החכם Water.io, חתמה על שיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל־אביב שיאפשר לשחקני הקבוצה הבוגרת לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף, מתוך הידיעה ששתיית מים היא חלק חשוב בשגרת יומו של ספורטאי.
 
במסגרת זו קיבלו שחקני מכבי Playtika תל־אביב בקבוקי מים חכמים שביכולתם לעקוב אחר הרגלי שתיית המים ולשקלל את הנתונים האישיים של השחקן, כגון: גיל, גובה ומשקל. כמו כן, הבקבוק לוקח בחשבון נתונים משתנים כמו מזג האוויר ופעילות ספורטיבית ויוצר עבור השחקנים תוכנית שתייה מותאמת אישית. הבקבוק יתזכר את השחקנים מתי עליהם לשתות מים ע"י רטט והבהוב ע"ג פקק הבקבוק.
נוסף על כך, כחלק משיתוף הפעולה water.io משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוק ממותג מכבי. כרגע לכבוד ההשקה הבקבוק החכם נמכר עם ידית הנשיאה וחריטה אישית במחיר מיוחד.
קובי בנטובסקי, מנכ״ל Impacx: ״השת״פ עם מועדון מכבי תל אביב, יסייע לשחקני הקבוצה הבוגרת לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף. שתיית מים היא הכרחית לשמירה על כושר וביצועים גבוהים לאורך היום, במיוחד בקרב ספורטאים שמתאמנים שעות רבות. אני מאמין שהיכולת לעקוב בצורה מדויקת אחר הרגלי השתייה של השחקנים תשפר את ביצועיהם ותגרום להם להרגיש בריאים יותר״. 
ראש תחום הכושר הגופני במכבי, רגב פנאן, יקבל את נתוני השתייה של השחקנים בזמן אמת: "אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו שמים עליו את הדגש – הוא שתיית מים בזמן האימון אבל גם בזמן מנוחה. Water.io מאוד עוזרים לנו עם זה כי כך אנחנו יכולים לראות כמה השחקנים שלנו שותים, מהי רמת הרוויה שלהם, אם הם מגיעים יבשים לאימון מה שמסכן אותן וכדומה, אז כך שהמוצר הזה מאוד מסייע לנו בנקודה הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה