עסקי ספורט

מטריד: זה מה שחוו 40% מהישראלים במגרשי הספורט

משרד התרבות והספורט השיק קמפיין הסברה למיגור האלימות במגרשי הספורט תחת הסלוגן "האלימות הורסת לנו את המשחק" ונועד להגביר את המודעות הציבורית לחומרת האלימות והיקפה
מערכת ice | 
אצטדיון טדי (צילום חברת אריאל)

משרד התרבות והספורט יזם קמפיין הסברה ראשון למיגור האלימות במגרשי הספורט תחת הסלוגן "האלימות הורסת לנו את המשחק. בשנים האחרונות נתוני האלימות במגרשים עולים וכמעט שאין שום אירוע ספורט שנגמר ללא אלימות, קלה או קשה. בסקר שנערך החודש באמצעות מכון המחקר איפסוס, דרך לפ"מ עולה כי 40% מהישראלים נתקלו בהתנהגות אלימה במשחקי ספורט וכ-80% מהם אינם יקחו את ילדיהם לצפות במשחקי ספורט.

הקמפיין החדש נועד להגביר את המודעות הציבורית לחומרת התופעה והיקפה ומבטא את המדיניות המחמירה שבה נוקט שר התרבות והספורט מיקי זוהר כלפי אוהדים אלימים, תופעה המלווה את הספורט הישראלי מזה זמן בהיקפים שונים. במרכז הסרטון ניצב ילד קטן שהולך לצפות בפעם הראשונה בחייו במשחק כדורגל עם אביו. החיוך הנלהב שנמרח על פניו של הילד כשהוא רואה את האצטדיון העצום מתחלף עד מהרה בדמעות ופחד בשל האלימות הקשה אליה הוא נחשף.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מסר: "מיגור האלימות בספורט הוא משימה לאומית ראשונה במעלה, המציאות בה כמעט כל אירוע ספורט נגמר באלימות, היא מציאות רעה ואני נחוש שבעונה הבאה זה לא יהיה כך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה