עסקי ספורט

"מסי, אנחנו מחכים לך": הכדורגלן האהוב נשדד ב-21 אלף דולר?

שוד אלים ברוסאריו בפעם השנייה בחצי שנה: שני תוקפים שברו את חלונות המכונית שהובילה שני עובדי סופרמרקט ממשפחתה של אשת קפטן אלוף העולם. על פי דיווחים, לפני שנמלטו, התוקפים ירו לפחות פעם אחת
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, יוטיוב/ CBS Miami)
משפחתו של ליאו מסי נפלה קורבן לשוד אלים ברוסאריו בפעם השנייה בחצי שנה. האירוע התרחש בין יום רביעי לחמישי ברוסאריו ורק במזל הסתיים ללא נפגעים בנפש. שני תוקפים שברו את חלונות המכונית שהובילה שני עובדי סופרמרקט ממשפחתה של אנטונלה רוקוזו, אשתו של מסי, וכן בת דודתה.
הם גנבו שני שקים שהכילו 8 מיליון פסו (ששווים 21,500 דולר), שהיו במעבר לבנק במרכז רוסאריו. לפני שנמלטו במכונית, התוקפים ירו לפחות פעם אחת. נוסעי הרכב לא נפגעו. "הסופרמרקט פועל עם חברת אבטחה פרטית", אמר הנציב דייגו סנטמריה לכתבים בארגנטינה. 
 
ניתוחים של מצלמות מעקב, טביעות אצבע ושימועים נערכים "כדי לגלות מי ידע" על העברת הכספים, הוא הוסיף. עיר הנמל רוסאריו, השלישית בגודלה בארגנטינה (מיליון תושבים) נחשבת למסוכנת ביותר. בשנים האחרונות היא הפכה למוקד סחר בסמים, עם שיעור מקרי רצח של 22 ל-100,000 תושבים, או פי 4 מהממוצע במדינה.
זו אינה הפעם הראשונה שעסקיהם של משפחת מסי הנמצאים ברוסאריו, עיר הולדתו של קפטן אלוף העולם, מותקפים. במרץ, וילון המתכת של סופרמרקט השייך לבני הזוג רוקוצו נורה בלילה במקלע, עם מסר מאיים: "מסי, אנחנו מחכים לך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה