עסקי ספורט

עומר אצילי שובר שיאים: זה מה שעשה הכוכב הישראלי

עומר אצילי מתחיל להראות מדוע אל עין שילמה עליו כך הרבה כדי להביא אותו, והפך לישראלי הראשון שכובש בשל הבתים של ליגת האלופות האסייתית, כאשר כבש בניצחון של קבוצתו על אהל מטורקמניסטן
מערכת ice | 
עומר אצילי (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
עומר אצילי מתחיל להראות מדוע אל עין שילמה עבורו קרוב ל-2 מיליון יורו למכבי חיפה ועשתה הכל כדי להביאו לקבוצה מהאמירויות. אמש (שלישי) שבר השחקן בן ה-30 שני שיאים, כאשר הפך לישראלי הראשון שכובש בליגת האלופות האסייתית ועזר לקבוצתו לחזור מטורקמניסטן עם ניצחון חשוב 1:2. בנוסף לכך, הפך אצילי לישראלי הראשון שכובש גם בליגת האלופות של אירופה וגם בזו של אסיה.
כזכור, לפני כשבועיים פוטר מאל עין המאמן ההולנדי אלפרד סחורדר, זאת לאחר מספר תוצאות מאכזבות. המאמן ההולנדי היה גם זה שהביא את אצילי לסגנית האלופה של האמירויות, אך לא נתן לו לשחק במשחקיו האחרונים. אגדת העבר הארגנטינאית הרנן קרספו מונה למאמן הקבוצה במקומו, מה שהיווה גם סוג של אור עבור אצילי שמקביל הרבה יותר הזדמנויות תחת המאמן הארגנטינאי וגם נותן תוצרת על המגרש.
 
בקיץ האחרון עבר אצילי ממכבי חיפה לאל עין תמורת סכום של 2 מיליון יורו אותו שילמו האמירתים לאלופה הישראלית. אצילי עצמו שילש את שכרו לעומת הכרמל ומרוויח 1.8 מיליון יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה