עסקי ספורט

טרגדיה בעולם הספורט: שני רוכבים נהרגו בהפרש של שעות בודדות

הלם בעולם מרוצי הסוסים: רוכב המרוצים דומיניק פאסטסוקה הפולני, והרוכב קיגן קירקבי האנגלי, נהרגו בשתי תאונות שונות בתוך שעות בודדות. משטרת אנגליה פתחה בחקירת התאונה של קירבי. כך התרחשו הטרגדיות הקשות
מערכת ice | 
חוות סוסים (צילום pexels)
טרגדיה קשה פקדה היום (שלישי) את עולם הספורט, אחרי ששני רוכבי סוסים נהרגו בשני מרוצים שונים ובהפרש של מספר שעות בודדות. בתאונה הראשונה נהרג רוכב המרוצים דומיניק פאסטסוקה הפולני, ובתאונה השנייה, שהתרחשה כמור לאחר מספר שעות בודדות, נהרג קיגן קירקבי.
במקרה הטרגי של דומיניק פאסטסוקה, גם הסוס שלו מת. הסוס של דומיניק, שנקרא "גיבור מלחמה", נפל כשהוא במהירות גבוהה, כאשר תחילה פאסטסוקה פונה לבית החולים במצב קשה, אך לאחר מכן נקבע מותו של הרוכב בן ה-35.
 
בתאונה נוספת שהתרחשה על המסלול בעיר קנט שבאנגליה, נהרג כאמור קיגן קירקבי האנגלי בן ה-25. למעשה, קירקבי נהרג במקום אחרי שהסוס שלו "אפדיל" החל להתפרע והעיף אותו ממנו אל עבר המסלול.
קירקבי עף בצורה אכזרית מאוד, התנגש בגדר ההפרדה ונחבט בראשו. על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, המשטרה המקומית בעיר קנט פתחה בחקירה לבירור נסיבות מותו החריג. מרוצי סוסים הוא ספורט יחסית מסוכן, כייוון שהשליטה בסוסים היא מוגבלת, אך למרות זאת, מקרים כמו שקרו היום הם נדירים יחסית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה