TOP 5

מארק צוקרברג נותן 5 סיבות למה לא לרכוש אפל ויז'ן פרו

מארק צוקרברג, הגאון הטכנולוגי שעומד מאחורי מטא, לאחרונה חלק את דעותיו על משקפי המציאות רבודה 'Vision Pro' המתקדמת של אפל. לעומת הבאזז התקשורתי סביב המוצר החדש, צוקרברג חושב אחרת "המוצר שלנו מעולה וזול יותר פי שבעה מהמוצר שאפל מציעים"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג מנכ"ל מטא וטים קוק מנכ"ל אפל (צילום shutterstock, Christophe Licoppe)

בעוד שרבים יכולים להניח שהמוצר של אפל צריך באופן טבעי לגבור על התחרות בזכות המותג והמחיר הגבוה יותר, צוקרברג חושב אחרת. לשם כך הוא הוציא השבוע סרטון הוא מציג את טענותיו לגבי ההשוואה בין המוצר שלו ל-Apple Vision Pro. הנה סיכום של הסיבות מדוע הוא קורא לקהל לוותר על קניית Apple Vision Pro לטובת סדרת Quest:

1. איכות גבוהה במחיר נמוך: צוקרברג מאמין בלב שלם כי Quest מציע לא רק מחיר ידידותי יותר לכיס, הנמוך משמעותית מאשר של Vision Pro (צוקרברג מציין "פי שבע"), אלא גם עולה עליה באיכות הכוללת. קצת סותר את ההנחה הרווחת כי מחיר גבוה יותר שווה מוצר טוב יותר, בעניין האפל פרו נראה שצוקרברג מנסה לשנות את דעת קהל.
2. עיצוב ונוחות: Quest הפך ללהיט בזכות המחשבה מאחורי העיצוב. הוא קל יותר ב-120 גרם - הבדל שהוא מורגש ומוערך במיוחד במהלך שימוש ממושך. עוד מציין כי Quest של מטא הוא אל חוטי, והוא לא מבין למה שאנשים יקנו מוצר מסורבל וחוטי כמו ה-Vision Pro.
3. ביצועים חזותיים: למרות התצוגה ברזולוציה גבוהה, נראה כי יש ל-Vision Pro של אפל טשטוש תנועה. צוקרברג מעדיף את התצוגה הבהירה יותר של Quest, שדה ראייה רחב יותר, ומסך בהיר יותר, עוד הוא טוען, כי כל אלה עדיפים לדעתו.
 



4. שיטות קלט וספריית תוכן: לגבי קלט, בקרי הדיוק של Quest נוטלים יתרון על התחרות, ולמרות ששתי האוזניות תומכות במעקב ידיים, צוקרברג טוען שמערכת של מטא מדויקת יותר. בנוסף, צוקרברג מדגיש את עומק ספריית התכנים של Quest, שבה מגוון שותפויות ארוכות טווח עם סטודיו למשחקי מציאות וירטואלית וחוויות בידור.

5. הפילוסופיה של דגם הפתוח: צוקרברג מדגיש את גישתו של "דגם פתוח" של מטא כנגד אקוסיסטם הסגור של אפל בתחום המציאות הרבודה.
זאת בקצרה עמדתו של צוקרברג, תוך שזהות המותג של אפל והתווית המחיר הגבוהה עשויות להראות כי המוצר שלה הוא העליון, מנכ"ל מטא טוען אחרת למה כדאי לשקול מחדש איפה להשקיע עבור חוויית מציאות רבודה רחבה יותר.
צפו בקטע המלא בו מארק צוקרברג מסביר למה אפל ויז'ן פרו היא לא טובה כמו שכולם חושבים:


חשוב להדגיש כי מאמר זה מהווה פרשנות לדברי מארק צוקרברג, ואנו ממליצים לחפש ביקורות מלאות והשוואות ישירות כדי לקבל תמונה מלאה של המוצרים הנדונים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה