TOP 5

המוצרים היקרים ביותר שנמכרו השנה באיביי בישראל

איביי מסכמים שנה: חרב סמוראית יפנית ב- 26 אלף דולר, פסל "נשר" ושעון רולקס ב- 20 אלף דולר אלו חלק מהמוצרים היקרים ביותר שנקנו השנה באיביי. בנוסף, בכמה נקנו טבעות אירוסין משובצות?

מערכת ice | 
טבעת יהלום (צילום freepik)
בשנה האחרונה עולם רכישות האונליין קפץ מדרגה נוספת בעקבות השפעות הקורונה שממשיכות להכות גלים ושולחות רבים לרכוש את כל מה שהם זקוקים לו באונליין – מפריטי אספנות ועד נורות ונעליים. אלו הפריטים והקטגוריות הצומחות ביותר בשנה החולפת:
הפריטים היקרים ביותר שנרכשו בשנה החולפת באיביי היו טבעת אירוסין משובצת אבני רובי שנמכרה ב- 31,800 דולר, חרב סמוראי יפנית שעלתה 26 אלף דולר, שעון רולקס - שהפך למצרך נדיר במיוחד - נמכר ב- 20 אלף דולר, שעון של Audemars Piguet ב- 20 אלף דולר ופסל "נשר" של בארי שטיין שנמכר בסכום של 20 אלף דולר.
הקטגוריות הצומחות ביותר בקרב הקונים הם קלפי אספנות עם עלייה של 690% ביחס לשנת 2020 בכמות מוצרים ו-867% בשווי רכישות, נורות עם עלייה של 337% ו-364% בשווי רכישות, נעלי ספורט לגברים עם עלייה של 26% בכמות ו47% בשווי רכישות, משחקי וידאו עם עלייה של 12% בשווי רכישות.
המדינות שמהן הישראלים קנו הכי הרבה הם ארה"ב, סין, בריטניה, גרמניה ויפן. המדינות שאליהם ישראלים מוכרים הכי הרבה הן ארה"ב, בריטניה, קנדה, גרמניה ואוסטרליה.
אלון פסטר, ראש חטיבת פיתוח עסקי בשווקים מתפתחים באיביי: "אחרי 2020 – שנת הקורונה, אנו רואים בשנה הנוכחית את המעבר ל- new normal, אנשים היום מבינים הרבה יותר את הכח של עולמות האיקומרס ואת היתרונות הגלומים בו וממשיכים לעשות בו שימוש נרחב גם כקונים וגם כמוכרים גם לאחר שהשוק הראשוני מהקורונה כבר מאחורינו, ואנו רואים את זה גם במספרים שהולכים וגדלים ביחס לשנים שלפני הקורונה."
 
עוד אמר פסטר: "בשנה החולפת ראינו התרחבות של מגמות וטרנדים כמו גם המשכיות של טרנדים שצברו תאוצה במהלך הקורונה עצמה הן ברמת קטגוריות והן ברמת הצטרפות של תחומים שונים למסחר באונליין. אנו צופים כי המשך של גידול זה גם בשנים הקרובות, כאשר נמשיך בין היתר לראות גידול משמעותי בשימוש במרקטפלייסים כתוצאה מהצמיחה המשמעותית ברכישות של מוצרים מחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה