תיירות

הטרקלין החדש בשדה התעופה: מנות שף, יצירות אמנות ובר אלכוהול

חברת American Express תפתח את טרקלין סנטוריון הגדול ביותר בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון באטלנטה. העיצוב שואב השראה מהמוניטין של אטלנטה כ"העיר ביער". איזור הישיבה הראשי כולל עץ זית בן 50 שנה ופסל אור מותאם אישית. הטרקלין מציג יצירות אמנות שהוזמנו מאמנים מקומיים, כולל פרשנות טקסטוראלית חדשה

מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
חברת אמריקן אקספרס American Express (NYSE: AXP) תפתח טרקלין סנטוריון חדש בנמל התעופה (ATL) הארטספילד ג'קסון באטלנטה, שהוא נמל התעופה העמוס ביותר בעולם, בשטח של כמעט 26,000 רגל רבוע. הטרקלין הגדול ביותר באזור ברשת טרקליני סנטוריון.
הוא כולל תפריט בהשראה מקומית של השפית דבורה ואן טרסה מאטלנטה, אפשרויות ישיבה רבות לאורחים להירגע או לעבוד לפני הטיסה שלהם, טרסות חיצוניות עם נוף של נמל התעופה, ו-The Reserve של American Express, בר וויסקי בהזמנה אישית המגיש קוקטיילים ייחודיים. אשר עוצב על ידי ג'ים מיהאן Centurion Mixologist, יחד עם מבחר וויסקי אמריקאי קלאסי וחדשני. טרקלין סנטוריון החדש ממוקם בקונקורס E ליד שער E11.
 
"טרקלין סנטוריון החדש בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה ישרת את המטיילים באחד מנמלי התעופה שמחזיקי כרטיסי האשראי שלנו מבקרים ביותר", אמרה אודרי הנדלי, נשיאת .American Express Travel  "הוא כולל שירותים שאנחנו יודעים שמטיילים נהנים מהם, כמו טרסות חיצוניות, והרבה מקום להירגע, יחד עם מגע מקומי שמושרה עם כל התפריטים והעיצוב, שהאורחים יזכרו הרבה אחרי המסע שלהם."

(צילום: Business Wire)
אמנות ועיצוב בהשראת "העיר ביער"
העיצוב שואב השראה מהמוניטין של אטלנטה כ"העיר ביער" ומשפע העצים שלה. איזור הישיבה הראשי כולל עץ זית בן 50 שנה ופסל אור מותאם אישית בגודל כ-3,850 רגל רבוע, המייצג חופה של יער, ומשרה מרחב מרגיע עבור בעלי הכרטיס להירגע לפני הטיסות שלהם. בנוסף, המבקרים יכולים ליהנות ממספר טרסות חיצוניות, לראשונה עבור רשת טרקלין סנטוריון. פינות ישיבה מעוצבות בקפידה מצוידות בתנורי חימום ומאווררים לשימוש בכל השנה.
הטרקלין מציג יצירות אמנות שהוזמנו מאמנים מקומיים, כולל פרשנות טקסטוראלית חדשה לכלב השמירה המובהק של American Express  מאת לוצ'ה רודריגז ויצירת מולטימדיה בקנה מידה גדול מאת מיצ'י מקו השואבת השראה מהנוף של ג'ורג'יה. בנוסף, ציור קיר באורך 60 רגל של צורות מופשטות דמויות עלים, שצייר אוון בלקוול הלגסון, נמתח מפינת האוכל הפנימית למרפסת החיצונית.
מזון מודרני לנשמה, גלובלי, שאוצר על ידי השפית של אטלנטה דבורה ואן טרסה
השפית דבורה ואן טרסה, הבעלים של המסעדות המקומיות באטלנטה Twisted Soul Cookhouse & Pours, Oreatha's At The Point ו-La Panarda, שכולן מקבלות הזמנות ב-Resy, תביא את הגישה שלה לאוכל נשמה מודרני ועולמי לטרקלין, תוך שימוש בטעמים וטכניקות שגילתה כמטיילת בעולם כדיילת לשעבר ואשר משופרת על ידי מסורות האוכל המשפחתיות שלה ומרכיבים טריים ומקומיים, התפריט המותאם אישית כולל ביריאני בלאק אייד פי, ירכי עוף בגריל זעתר עם צ'ימיצ'ורי עגבניות ירוקות וטוויסטד סלט נשמה עם ויניגרט פלפל תות. בנוסף, תהיה תחנת מזון ומשקאות ייעודית עם אפשרויות ללא גלוטן וטבעוניות, כולל נגיסות חלבון, סלטים, שייקים וזריקות מיץ לחיזוק חסינות.

(צילום: Business Wire)
"אטלנטה הפכה לכור היתוך כל כך מעניין של תרבויות ומטבחים. אני נרגשת לשתף פעולה עם American Express כדי להביא אוכל שחוגג את המסורות הללו, יחד עם המרכיבים הדרומיים הטובים ביותר, לטרקלין Centurion בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה", אמרה השפית דבורה ואנטריס. "נסיעות היוו השראה לגישה שלי כשפית ואני מרגיש מבורכת שבאמצעות שיתוף הפעולה הזה, אוכל לחלוק את החזון היצירתי שלי לאוכל ואירוח עם מטיילים מכל העולם".
בר הוויסקי הראשון של רשת סנטוריון
חוגג את ההיסטוריה העשירה של הוויסקי האמריקאי, The Reserve מאת American Express שהוא בר הוויסקי הייעודי הראשון בטרקלין סנטוריון. תפריט הקוקטיילים, שאצר המיקסולוג עטור הפרסים ג'ים מיהן, כולל חמישה קוקטיילי וויסקי מיוחדים, כולל Drink a Peach עם וויסקי וביטר בטעם אפרסק ו-Mayme, Tailored, המדגיש וויסקי אמריקאי עם בירה ג'ינג'ר. האורחים יכולים גם לבחור מתוך למעלה מ-20 סוגי וויסקי אמריקאי קלאסי וחדשני. הבר מציע מבט מודרני על בר וויסקי קלאסי עם גימורים כהים ומושבים מעור קרמל שמתחבר לאזור טרקלין חיצוני. הטרקלין כולל גם בר ראשי מצויד במלואו עם 10 יינות שנבחרו אישית על ידי סומלייה ומנהל היין של טרקלין סנטוריון, אנתני ג'יליו, תפריט קוקטיילים מקומי הכולל אפשרויות ללא אלכוהול, ומשקאות ייחודיים של Centurion Lounge.

(צילום: Business Wire)
מתקני טרקלין סנטוריון לכל סוגי המטיילים
האורחים ימצאו שירותים ייחודיים של Centurion Lounge, לרבות תחנות עבודה ותאי טלפון ייעודיים, שירותים וסוויטות מקלחת יוקרתיות, מספר פינות ישיבה וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר.
פגישה עם יותר בעלי כרטיס במקומות נוספים
עם יותר אפשרויות לטרקלין בנמל התעופה מכל מנפיק כרטיס אשראי אחר ומנפיק כרטיס האשראי היחיד עם טרקלין קנייני ב-ATL,  the American Express Global Lounge Collection™ הוא רק אחת מהדרכים הרבות שבהן American Express תומכת בבעלי כרטיסים בזמן שהם נוסעים. זה כולל גישה ל-28 טרקליני סנטוריון ולמעלה מ-1,400 טרקלינים ברחבי העולם. American Express ממשיכה להרחיב ולשפר את רשת טרקליני סנטוריון עם תוכניות לפתוח מיקומי טרקלינים חדשים בנמל התעופה הלאומי רייגן (DCA) בוושינגטון הבירה ובנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (EWR) בניו ג'רזי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה