תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: ענקית התעופה מחזירה את הטיסות לישראל

חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג'ט, צפויה לחזור לטוס מנתב"ג ואליו כבר ב-25 במרץ. מדובר בבשורה של ממש, שכן בזכות חברתן של חברות הלואוקוסט לישראל, המחירים צפויים לרדת
מערכת ice | 
איזיג'ט (צילום shutterstock, unsplash)
רוב חברות התעופה הבינלאומיות ביטלו את טיסותיהן בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" מישראל ואליה. לאחרונה, עוד ועוד חברות תעופה חוזרת לטוס לנתב"ג, והיום (חמישי) פורסם לראשונה ב"ישראל היום" על ידי הכתב שמעון יעיש כי חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג'ט צפויה לחזור לישראל כבר ב-25 במרץ.
על פי הדיווח, ענקית התעופה הבריטית מתכננת לחזור תחילה עם קווים מצומצמים של טיסות, כאשר המטרה העיקרית שלה היא להתחרות על קו תל אביב לונדון. הקווים בהם תטוס בשלב הראשוני: באזל, ג'נבה, לוטון, מילאנו, ברלין ואמסטרדם. החזרה של איזיג'ט מגיעה אחרי שריינאייר ביטלה את הטיסות שלה לישראל, כאשר וויזאייר, עוד ענקיץ לואוקוסטים, הודיעה שהיא חוזרת לטוס מישראל ואליה כבר ב-1 במרץ.
 
החזרה של חברות הלואוקוסט לישראל היא בשורה של ממש, שכן בזכות התחרות על הקווים והמחירים הזולים שהן מציעות ביחס לחברות תעופה אחרות, עשויים לגרום לכך שמחירי הטיסות ירדו בקרוב. אז אם אתם מתכננים לטוס בקרוב מנמל התעופה בן גוריון לאירופה, שימו לב שעוד ועוד חברות תעופה חוזרות לטוס מישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה