תיירות

חברות התעופה נחשפות: כך הן גובות מכם יותר כסף על פעולה פשוטה

חברות תעופה רבות בארצות הברית, ביניהן יונייטד איירליינס ואמריקן איירליינס, העלו את דמי מחירי המזוודות שלהן ב-5 דולר, אם תשלמו על הכבודה במקום ולא בצ'ק אין מקוון. אז מדוע הן עושות זאת ומשכנעות את הנוסעים שזה הדבר הנכון לעשות?
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
חברות תעופה רבות בארצות הברית, ביניהן יונייטד איירליינס ואמריקן איירליינס, העלו את דמי בדיקת המזוודות שלהן, שירות חדש שניתן במדינה על ידי חברות התעופה השונות, כאשר הן לוקחות למעשה 5 דולר יותר אם תחליטו לבדוק את המזוודה שלכם בשדה התעופה, לפני הצ'ק אין.
למעשה, אותן חברות התעופה טוענות כי אם תעשו צ'ק אין למזוודה שלכם במקום ולא בהזמנה מראש, התהליך יהיה מקוצר יותר וייקח לכם פחות זמן לעבור את הבדיקות הנלוות, זאת לעומת צ'ק אין מקוון, זאת בטענה שהמהלך הזה משחרר להם עובדים מבידוקי הצ'ק אין ויביא את הנוסעים בצורה מהירה יותר לשער העלייה למטוס.
 
כך למשל חברת יונייטד אירליינס, שמציעה צ'ק אין למזוודה באינטרנט ב-35 דולר, זאת לעומת צ'ק אין במקום למזוודה שלכם, שעולה 40 דולר.  דוברת אמריקן איירליינס, סיפרה ל-CNBC כי המהלך הזה "מאפשר לחברי הצוות שלנו לבלות יותר זמן עם לקוחות הזקוקים לסיוע נוסף". אגב, אם רכשתם כרטיס למחלקת עסקים באותן חברות, תהיו פטורים מתוספת התשלום במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה