תיירות

ענקית התעופה חוזרת לנתב"ג: בשורה אדירה לטסים מישראל

חברות התעופה האמריקאיות חוזרות לישראל: אחרי דלתא ויונייטד איירליינס, גם אייר קנדה הודיעה לרשות שדות התעופה כי היא חוזרת להפעיל את הקו לנתב"ג החל מה-8 באפריל, והיא תפעיל במסגרת זו קו של טיסות ישירות מתל אביב לטורונטו ובחזרה
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" הרוב המוחץ של חברות התעופה הבינלאומיות ביטלו את טיסותיהן מישראל ואליה, אלא שלאחרונה עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות חוזרות לנתב"ג, בהן החברות האמריקאיות, שחוזרות לטוס לישראל ומביאות בשורה לשוק הטיסות לארצות הברית בפרט ולאמריקה בכלל.
מי שהודיעה היום (רביעי) שהיא מצטרפת למגמה היא ענקית התעופה אייר קנדה, שתשוב לטוס לישראל החל מ-8 באפריל ותפעיל קו מתל אביב לטורונטו. החברה כבר הודיעה על כוונתה בחודש שעבר החזיר את הטיסות לישראל, וכעת היא מודיעה על כך באופן רשמי לרשות שדות התעופה. כך על פי YNET. הטיסות יבוצעו במטוס בואינג 787-8.
 
כזכור, רק לאחרונה הודיעו שתי ענקיות תעופה אמריקאיות על כך שהן מחדשות את הטיסות לישראל וממנה. מדובר על חברת יונייטד איירליינס, שהודיעה כי היא מחדשת את הטיסות שלה לארץ וכבר החלה השבוע לטוס.
כמו כן, גם חברת דלתא, הודיעה לרשות שדות התעופה כי היא חוזרת להפעיל את הקו שלה בין ישראל לארצות הברית החל מה-1 במאי. החזרה של החברות האמריקאיות לשוק הישראלי תגביר את התחרות על הקווים הפופולריים ועשויה להוביל לירידה במחירי כרטיסי הטיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה