תיירות

במקביל לרמדאן: מתכננים טיסה לחו"ל? זו האזהרה החמורה שפורסמה

לאור חודש הרמדאן והמציאות הבטחונית המורכבת בישראל, המל"ל קורא לישראלים לנקוט באחריות ולפעול בהתאם לאזהרות המסע שפורסמו. ההודעה מגיעה על רקע קריאותיו של החמאס להתסיס ערביי ארץ ישראל במהלך חודש זה, והחשש מפעולות עוינות נגד ישראלים בחו"ל
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
המטה לביטחון לאומי נוהג לעדכן את רשימת היעדים אשר מסוכנים לכניסה של ישראלים. מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל רשימה זו גדלה, ולקראת חודש הרמדאן מתפרסמת הודעה חריגה בנושא: "ההסתה לפיגועים ברחבי העולם גוברת, יש לנקוט באחריות ולפעול בהתאם לאזהרות מסע".
כשברקע קריאותיו של חמאס אל ערביי ארץ ישראל בבקשה שיסלימו את המציאות הביטחונית בשטחים, המל"ל ומערכת הביטחון נמצאים בכוננות שיא גם ביחס ליעדים בחו"ל, בהם ישראלים נמצאים בסכנה מתמדת. על פי ההודעה שנמסרה, ארגוני טרור עשויים לבצע פיגועים ופעולות עוינות כלפי אותם ישראלים אשר יצאו מישראל.
 
כפי שידוע, בעקבות החשש מהסלמה כוללת עלתה הצעה לאסור או להגביל את כניסתם של מוסלמים להר הבית במהלך חודש הרמדאן, אך הדבר בסופו של דבר בוטל לאור טענות מגורמים רבים שהדבר כשלעצמו עשוי להתסיס את המציאות בשטח. בסופו של דבר, קבינט המלחמה לא נענה לבקשותיו של בן גביר והוחלט שלא להטיל הגבלות משמעותיות מבחינת הכניסה להר הבית. בתגובה, השר לביטחון פנים תקף: רה"מ חושב שלא קרה דבר ב-7/10, זו סכנה לאזרחי ישראל ותמונת ניצחון לחמאס"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה