תיירות

עתיקה, יפה ומסקרנת: העיר הזולה באירופה נחשפת

במהלך טקס התיירות העולמי היוקרתי - World Travel Awards 2024 שנערך בברלין, זכתה בתואר "היעד העולה של אירופה" העיר בראגה בפורטוגל, אחת הערים הזולות, הגדולות והעתיקות במדינה ובאירופה בכלל
מערכת ice |  3
פורטוגל (צילום freepik)
ביריד התיירות הגדול בעולם שנערך בברלין השבוע, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות, זכתה העיר בראגה הפורטוגלית ב"היעד העולה של אירופה". העיר בראגה נמצאת בצפון-מערב פורטוגל והיא נחשבת לזולה במיוחד לתייר הממוצע.
זוהי העיר השלישית בגודלה בפורטוגל, ואחת הערים העתיקות ביותר במדינה. ההיסטוריה, האתרים והמונומנטים שלה בני יותר מ-2,000 שנה. העיר מאופיינת במיוחד באוכלוסיית סטודנטים צעירה וחיי לילה מלאי חיים.
העיר זכתה לכינוי "רומא הפורטוגלית" והיא נחשבת למרכז הדתי של המדינה, מה שמבטיח חוויה רוחנית ותרבותית לתיירים. ניתן להגיע לבראגה על ידי טיסה לנמל התעופה של פורטו (OPO), שנמצא במרחק של כ-60 קילומטרים משם, וממנו להמשיך בנסיעה ברכבת שאורכת כשעה בלבד. 
 
אמנם האוכלוסיה המבוגרת בברגה נחשבת לשמרנית יחסית, אך הסטודנטים הפכו את העיר לתוססת ושוקקת פעילות. ההיצע הגסטרונומי מגוון ומבוסס על  מסעדות שמתמחות במנות של דגים ופירות ים. כמו כן, ניתן למצוא מסעדות שמציעות אוכל סיני, הודי וצרפתי. בראגה היא גם בירת האזור המטרופוליטני מיניו שאוכלוסייתו מונה 826,833 תושבים (2007), אחד האזורים בעלי הצמיחה הכלכלית המהירה באיחוד האירופי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עזבו שטויות
    ראובן ביבי 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזבו שטויות, אין על ת"א גם זולה עם המון אטרקציות,עם חיי לילה תוססים,הכל בזכות חולדאי
    סגור
  • 2.
    חרטבונה שיווקית. שווה רק נסיעה לכנסיית בום ג'זוס וזהו. (ל"ת)
    בית אבות 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הייתי שם, עיר מהממת... אבל זולה? (ל"ת)
    פורטוגלי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור