תיירות

רמי לוי בהישג ענק: זה תו התקן החדש של ישראייר

הקו של ישראייר מתל אביב לחאניה בכרתים זכה בתו התקן הנחשק של BRAVO. הקו המבוקש שיוצא מנתב"ג, החל בחודש יוני האחרון אז הושק לראשונה, נולד כחלק משיתוף הפעולה הפורה של חברת התעופה עם רשת מלונות בראון שהשיקו חבילות נופש משותפות, - טיסת ישראייר ואירוח בריזורט היוקרתי
מערכת ice | 
רמי לוי, מלונאות ביוון (צילום יחצ, צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ישראייר)
רמי לוי וישראייר בהישג גדול. הסקר השנתי במחקר הצרכנים הגדול של BRAVO, שמביא תמונה להעדפות של כ-2,000 ישראליות וישראלים, העניק זכייה לקו של ישראייר מתל אביב לחאניה בכרתים בתו התקן הנחשק של BRAVO.
על פי 'למטייל', הקו המבוקש שיוצא מנתב"ג, החל בחודש יוני האחרון אז הושק לראשונה, נולד כחלק משיתוף הפעולה הפורה של חברת התעופה עם רשת מלונות בראון שהשיקו חבילות נופש משותפות, - טיסת ישראייר ואירוח בריזורט היוקרתי.
 
בינתיים חברת התעופה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי,, מעדכנת את מדיניות הכבודה שלה בטיסות הבינלאומיות שהיא מבצעת, על פי פספורט ניוז, השינוי יחול על הזמנות שיבוצעו החל מה-1 באפריל.
אבל מה בעצם כולל השינוי החדש? בחבילות נופש בחו״ל המחיר יכלול את כבודת היד האישית בלבד, כשהכוונה היא לתיק אישי קטן אחד בלבד, רכישה טרולי או מזוודה נוספת תצריך תשלום נוסף.
רמי לוי הרוויח מנטישת חברות התעופה הבינלאומיות. על פי הדו"ח המסכם את הפעילות התעופתית בנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון לחודש פברואר 2024. במהלך החודש עברו בנתב"ג בסה"כ 748,161 נוסעים ב-5,720 תנועות מטוסים בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות, אבל ישראייר שלו השיגה נתח נכבד ביותר מכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה