תיירות

בשורה נפלאה לישראלים: הטיסות הישירות ליעד האהוב חזרו

חברת התעופה אייר סיישל חזרה לטוס בשעה טובה מישראל ואליה, זאת בעקבות הביקוש הרב לטיסות ישירות לאיי סיישל, משם גם ניתן להגיע בקלות למאוריציוס
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה אייר סיישל חזרה לטוס היום (חמישי) בשעה טובה מישראל ואליה, זאת בעקבות הביקוש הרב לטיסות ישירות לאיי סיישל, משם גם ניתן להגיע בקלות למאוריציוס.
הטיסה הראשונה לסיישל יצאה כבר היום (ה-4.4.2024), כשהיציאה הייתה בשעה 00:25, וההגעה לסיישל בשעה 07:45, סך הכל משך טיסה של 6.20 שעות, כאשר שעות הטיסה זהות כל שבוע. הטיסה החוזרת תתבצע בימי רביעי בשעה 17:30; כאשר ההגעה לנתב"ג אמורה להיות בשעה 21:50.
 
כמה זה עולה אתם שואלים? ובכן, המחיר ההתחלתי לטיסה עומד על 860 דולר, כולל מיסים, במחלקת תיירים, עם מזוודה של עד 30 ק"מ. סיישל נמצאת שלא במקרה באוקיינוס ההודי בחלק הסמוך לצדה המזרחי של יבשת אפריקה ומתאפיינת במזג אוויר טרופי חמים לאורך כל השנה בהם הטמפרטורות נעימות לבילוי בחוף, והים בה רגוע רוב עונות השנה. גם הטמפרטורה שלו מתאימה לרחצה רוב השנה.
היעדים מתאימים בעיקר לאותם אנשים אשר מחפשים יעד חם, אקזוטי, המציע טבע פראי וטרופי, חופים בתוליים ומי טורקיז צלולים. היעד מציע חופשת רגיעה בנופים מרהיבים ובלתי נשכחים. מה שמדהים ביעד הוא שמדובר במפלט האולטימטיבי והמושלם לברוח מהלחץ הישראלי.
אייר סיישל אשר תפעיל כאמור שתי טיסות שבועיות ישירות מישראל לסיישל ולמאוריציוס. למאוריציוס ניתן להגיע במהלך השנה בטיסות סדירות עם אייר סיישל עם עצירת ביניים קצרה בסיישל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה