תיירות

דרמה בנתב"ג: טיסות אל על לא נוחתות בישראל

מחברת התעופה הגדולה בישראל נמסר: "חברת אל על פועלת ע״פ הנחיות גורמי הביטחון ועומדת בקשר ישיר עימם טיסות LY082 ו-LY088 מתאילנד חוזרות על עקבותיהן וינחתו בבנגקוק עקב סגירת המרחב האווירי מעל ירדן. נמשיך לעדכן ככל שידרש"
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
על פי מספר דיווחים, נמל התעופה בן גוריון עתיד להסגר במהלך הלילה [בין שבת לראשון] לטיסות] יוצאות ונכנסות בשעה 1:00 למספר שעות , הצפי שמחר בבוקר הוא יפתח. כלל הטיסות האמורות לנחות בשעות הקרובות, יופנו אל נמל התעופה בקפריסין. הודעה רשמית טרם יצאה.
עוד מדווח כי מספר נוסף של טיסות יוחזרו חזרה אל יעדהם לרבות טיסות מתאילנד ודובאי זאת עקב סגירת המרחב האווירי בירדן. כבר קודם לכן, חברת פליי דובאי החזירה על עקבותיה טיסה שיועדה לנחות בישראל, זאת בשל החשש מהתקפה איראנית ואפשרות לשיבוש של המכ"מ.
 
בינתיים, מחברת התעופה הגדולה בישראל נמסר: "חברת אל על פועלת ע״פ הנחיות גורמי הביטחון ועומדת בקשר ישיר עימם טיסות LY082 ו-LY088 מתאילנד חוזרות על עקבותיהן וינחתו בבנגקוק עקב סגירת המרחב האווירי מעל ירדן. נמשיך לעדכן ככל שידרש".
מנכ״ל משרד התחבורה משה בן זקן עדכן את הציבור כי: "נכון לשעה זו, אין כל שינוי בלוח הזמנים של ההמראות והנחיתות בנתב״ג. במידה ויחולו שינויים, תצא הודעה מסודרת בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה