תיירות

בשורה אדירה לנוסעים: קבוצת התעופה הענקית חוזרת לישראל

לאחר שהשעתה את הטיסות לתל אביב ויעדים נוספים במזרח התיכון בשל התקיפה האיראנית, קבוצת לופטהנזה הודיעה כי היא תחזור לפעילות רגילה החל מיום שלישי, ה-16.04.24
מערכת ice |  2
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
ברקע התקיפה האיראנית והחשש מהסלמה נוספת, קבוצת לופטהנזה (הכוללת את חברות התעופה סוויס, אוסטריאן ולופטהנזה) הודיעה בשבוע שעבר כי היא מבטלת את הטיסות ליעדים רבים במזרח התיכון, ביניהם גם תל אביב. עם זאת, היום (שני) היא ציינה כי היא תחזור לפעילות רגילה החל ממחר.
נזכיר כי בהודעה שהחברה פרסמה לאחרונה נכתב כי: "בעקבות ההתפתחויות האחרונות באזור המזרח התיכון, קבוצת לופטהנזה החליטה להשעות את כל הטיסות לעמאן, ביירות, ארביל ותל אביב לפחות עד יום שני, 15 באפריל. בנוסף, כל הטיסות של קבוצת לופטהנזה ימנעו ממעבר במרחב האווירי מעל ישראל, ירדן ועיראק עד להודעה חדשה. טיסות שכבר היו באוויר אמש (שבת) הופנו לנתיבים חדשים".
 
נזכיר כי בימים אלו קבינט המלחמה דן באפשרות לתקיפה ישראלית באיראן, לאחר שזו שיגרה מאות כטב"מים וטילים לישראל. עם זאת, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביקש מישראל שלא לאשר תקיפה זו במטרה למנוע ממלחמה נרחבת יותר בכל המזרח התיכון, אך ציין כי ארה"ב תגן על ישראל בכל מקרה: "הרשו לי לומר זאת שוב - חיפוי ברזל. נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להגן על ביטחון ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיסות
    Ddanx 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר חברת תעופה עם קו קיים מבטלת טיסות במקרה שלנו אז חברה אחרת תרח את מקומה דוגמה חברת וייז ביטלה את הטיסות לישראל אז חברב אחרת לקחה את הנוסעים אז וייז מיד החזירה את הטיסות ההפסד גדול מהסיכון. כך הם עובדים הפחד גובר על השכל לכן אף פעם לא יגיעו להסגים
    סגור
  • 1.
    חחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    זיזי 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור