תיירות

העומס בנתב"ג נמשך: זו ההמלצה לנוסעים לחו"ל

סך הכל יצאו היום כ-27,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  כ-26,400 נוסעים. ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה
מערכת ice |  1
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)

הימים העמוסים בנמל התעופה בן גוריון לא נפסקים ועל פי רשות שדות התעופה, היום [חמישי] ה2/5/2024, על אף שחברות תעופה רבות שוב הפסיקו פעילות בישראל וטרם חזרו זכר למתקפה של איראן, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-53,500 נוסעים ב-321 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.  

סך הכל יצאו היום כ-27,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  כ-26,400 נוסעים. ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. 


 



ברחבי הטרמינל פרושים קיוסקים לרישום לטיסה ולהוצאת תג המזוודה, עבור חברות התעופה המשתתפות בתהליך, ומאפשרות לשלוח את המזוודה בדלפקי הדרופ-אוף של חברות התעופה.

כמו כן, נוסעים עם כבודת יד בלבד יוכלו לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W. לצד זאת, קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיקר אין לאף אחד כסף לקוטג׳
    אה 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לטוס במחירים הזויים זה כן?
    סגור