תיירות

זוועה בטיסה: זה מה שהבריח הנוסע בתוך המכנסיים שלו

נוסע ניסה להבריח באופן חריג נחשים במכנסיו לפני טיסה מנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי. לאחר הגילוי המטריד במיאמי, הזעיקו סוכני ה-TSA את המכס, אנשי הגנת הגבולות ומשטרת מיאמי-דייד לסייע בטיפול באירוע החריג
מערכת ice | 
טיסות (צילום unsplash)
סוכני מינהל אבטחת התחבורה (TSA) בדרום פלורידה נחרדו לגלות כי נוסע ניסה להבריח באופן חריג נחשים במכנסיו לפני טיסה מנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי. התגלית המזעזעת התרחשה ביום שישי האחרון, כאשר סורק הגוף של הנוסע חשף שני זוחלים ורודים צנומים, אשר הוסתרו במכנסיו.
מקרה זה מצטרף לשורה של אירועים דרמטיים הקשורים להברחת בעלי חיים בכלי טיס. רק לאחרונה דווח על מקרה מזעזע בו ראש נחש נמצא בארוחה שהוגשה לנוסעת במהלך טיסה, וכן על נחיתת חירום שנגרמה בשל נחש שזחל בתקרת המטוס מעל ראשיהם של הנוסעים המבוהלים.  
 
לאחר הגילוי המטריד במיאמי, הזעיקו סוכני ה-TSA את המכס, אנשי הגנת הגבולות ומשטרת מיאמי-דייד לסייע בטיפול באירוע החריג. נכון לעכשיו, לא ברור אם הנחשים היו חיות המחמד של הנוסע או שניסה להבריחם ממיאמי. הזוחלים הועברו לטיפול ועדת שימור הדגים וחיות הבר של פלורידה, ועדיין לא ידוע אם הנוסע נעצר. 
המקרה עורר גל של תגובות ברשתות החברתיות, החל מתדהמה ועד להומור שחור. "זה נחש במכנסיים שלך?" צייץ גולש אחד בציניות, ואחר תהה אם הנוסע "רצה לצלם גרסה מחודשת לסרט 'נחשים על המטוס'".  התנהגות מעין זו ממחישה את הצורך להחמיר את הפיקוח וההגנה על בעלי החיים מפני סחר לא חוקי ומניעת סבלם המיותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה