תיירות

המלון בתל אביב בהישג ענק: נבחר לטוב ביותר בישראל

מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב נבחר כמלון המוביל עם מרכז הכנסים הטוב ביותר בישראל, זו הפעם השנייה והפעם השביעית ברציפות בקטגוריות שונות, על ידי  ארגון World Travel Awards לשנת 2024
מערכת ice |  4
מלון דיויד אינטרקונטיננטל (צילום יוסי וקנין)
מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב נבחר כמלון המוביל עם מרכז הכנסים הטוב ביותר בישראל, זו הפעם השנייה והפעם השביעית ברציפות בקטגוריות שונות, על ידי  ארגון World Travel Awards לשנת 2024.
ארגון World Travel Awards אשר הוקם לפני 31 שנה, מעניק פרסי מצוינות בענף התיירות והנסיעות, והוא מתואר על ידי ה-Wall Street Journal כ"אוסקר של ענף התיירות". התוצאות מבוססות על סוכנויות נסיעות, אנשי מקצוע מהענף והציבור הרחב מלמעלה מ-160 מדינות.
 
פרנקו וולה, מנכ"ל מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, אמר לאחר הזכייה: "אנו גאים מאוד בזכייתנו בפרס כמלון המוביל עם מרכז הכנסים הטוב ביותר בישראל, במיוחד בימים מורכבים אלו בהם אנו חווים את הניסיון להתנהל לצד המצב הקיים. מרכז הכנסים במלון הוא מהגדולים והמובילים בישראל שמנוהל על ידי צוות מיומן ומקצועי והם הסיבה לזכייה זאת. לאורך כל השנים המלון אירח את האירועים והכנסים של החברות המובילות בישראל ובעולם.  עבורנו, זוהי הכרה חשובה בכך שהמלון ממשיך להעניק לאורחיו שירות מוקפד ואיכותי בסטנדרטיים הבינלאומיים שאנו מחויבים להם. 
מלון דיויד אינטרקונטיננטל צילום (יוסי וקנין)
במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב משתקעים מזה שנים ראשי מדינות, דיפלומטים ותיירים המגיעים לתל אביב. המלון מתנשא לגובה 25 קומות ומשקיף על הנוף עוצר הנשימה של הים התיכון. המלון מציע 555 חדרים, מתוכם 39 סוויטות, כולל 2 סוויטות נשיאותיות שתוכננו על ידי Ara Design International. המלון מציע 12 חדרי ישיבות, מרכז כנסים ותערוכות. המרכז משתרע על פני יותר מ-3400 מ"ר, לרבות אולם נשפים מרהיב.
מלון דיויד אינטרקונטיננטל צילום (איתי בניט)
אורחי המלון מוזמנים ליהנות ממגוון מסעדות וברים ומאטרקציות נוספות כגון קלאב אינטרקונטיננטל היוקרתי, מכון כושר משוכלל, בריכת שחייה הצופה לים והספא הייחודי  THE Spa. במלון שני טרקלינים: קלאב אינטרקונטיננטל היוקרתי השוכן בקומה ה-24 וטרקלין אקזקיוטיב, המספקים מכלול מקיף של שירותים מקצועיים מתקדמים למתן מענה מיטבי לכל צורכי האורחים.
הבריכה במלון דיויד אינטרקונטיננטל צילום (אריאל תורגמן)
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממש - וקפולסקי זו מסעדת גורמה מספר 1 בתל אביב
    פחחחחחחחחח 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הדביל שבכלל חשב להקפיץ כתבה ממומנת כזו בתור ״ידיעה״ המלון הכי פח בתל אביב. חדרים משנות השמונים, אוכל של סחוניה באילת, המזגנים בחדר עושים רעש של טרקטור, השירותים נראים כמו שירותים בקאנטרי העירוני בבת ים. החלונות של החדרים מלאים אבק כאילו לא ניקו אותם 10 שנים. בדיחה טובה!
    סגור
  • 3.
    הממממ כנראה שילמו
    דויד 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלון שרחוק מחמישה כוכבים ואפילו בסטנדרט ישראלי לא בין הטובים, ספר בינוני, חדרים ושטחים ציבוריים מוזנחים, מזון ומשקאות בינוניים, סתם מלון רשת לא משהו…
    סגור
  • 2.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל המלון הזה וכול שאר המלונות שהכשרות שלהם רבנות לא יכול לשרת את הציבור הדתי והחרדי כי זה לא בדצ רק אם יש אירגון שלוקח ומביא משגיח צמוד לכול הזמן של הנופש עצמו ! כמה מלון דן ירושלים ובכלל בכול הארץ יש רבנות כמו מצודת דוד זה כשרות רבנות כמו מלון ממילא זה רבנות ירושלים כמו מלון עינבל זה רבנות ירושלים
    סגור
  • 1.
    מלונות יוקרה (ל"ת)
    דניאל 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור