תיירות

מהפכה במטוסים: בקרוב תטוסו בכלי תעופה שקטים

אמבראר בחרה בטכנולוגיית הסימולציה של דאסו סיסטמס כדי לתכנן מטוס eVOTL  שקט יותר עבור Eve Air Mobility. יישומי סימולציית דינמיקת נוזלים של SIMULIA מבית דאסו סיסטמס שימשו לייעול האוירודינמיקה והאווירואקוסטיקה של מדחף מטוס ה-eVOTL
מערכת ice |  1
טיסות לח"ול (צילום pixabay)

דאסו סיסטמס וחברת אמבראר הודיעו, שטכנולוגיית הסימולציה של דאסו סיסטמס שימשה כדי לדמות, לנתח ולבצע מבחן וירטואלי לנחיתה והמראה אנכית של מטוסי ה- eVTOLשל Eve Air Mobility’s. פתרון SIMULIA PowerFLOW של דאסו סיסטמס סיפק למהנדסי אמבראר וEve’s- סימולציית דינמיקת נוזלים אמינה, שיעילותה מוכחת בתעשיה ומסוגלת לחזות תנאי הפעלה בעולם האמיתי ובאמצעותה יכלו להעריך כיצד המטוס טס ולבחון את מפלס הרעש שלו.

"אחד היתרונות העיקריים של מטוסי eVTOL הוא שהם מונעים חשמלית ומספקים אופציה בת קיימא יותר ממטוסים המונעים באמצעות בעירה. מטוסים אלה נועדו להיות בשימוש באזורים אורבניים, מה שהופך את צימצום הרעש למרכזי בתכנון שלהם. יישומי דינמיקת נוזלים של SIMULIA יאפשרו ל Embraer-ולEv-  להתנסות ולייעל את רוב החלקים הקריטיים של מטוסי ה-Evtol שלהם בסביבה וירטואלית" אמר דויד זיגלר סגן נשיא לתעשיות התעופה וההגנה, דאסו סיסטמס.
 



Embraer  ו-Eve שילבו זרועות עם שותפים גלובליים במסגרת המחויבות לספק פתרונות ניידות אווירית עירונית אמינים, נגישים, בני קיימא  ואינטגרטיביים יותר, המציבים את האדם במרכז. "מודלים מספריים מאומתים הוכיחו דיוק כאשר נבדקו אל מול תוצאות ניסוי. מודלים אלה סייעו להאיץ את איפיון המוצר", אמר מיקאל ג'יאניני, מנהל בכיר Interiors, Noise and Vibration בחברת  .Embraer "תכנון הנדסי, המציב את האדם במרכז, מבטיח בטיחות, נגישות ונוחות עבור הנוסעים, הטייס והקהילה על ידי צמצום הרעש".

ביולי 2023, Embraer וEv- הכריזו על הקמת המתקן הראשון של Eve לייצור מטוסי eVTOL , בעיר  Taubaté   בסאו פאולו, ברזיל. החברה החלה בהרכבת אב הטיפוס של מטוס ה- eVTOL הראשון שלה בגודל מלא, שלאחריו מתוכננת טיסת ניסוי בשנת 2024. מטוס ה-eVOTL   של איב אמור להתחיל במשלוחים ולהיכנס לשירות ב-2026.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרגום והגהה
    ויקי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין איזה מישהו שמסתכל על התרגום האוטומטי של הבוטים? סימולצית דינמיקת נוזלים? זה לא נשמע טוב בעברית...
    סגור