תיירות

בפעם השנייה תוך יום: תיירת נהרגה בסיני מתקיפת כריש

בזמן שאלפי תיירים שוהים בחופי סיני, הבוקר דווח על הרוגה נוספת, גם היא מתקיפת כריש, דקות ספורות לאחר תקיפת הכריש נקבע מותה 
מערכת ice |  2
חופי סיני (צילום רויטרס)
בפעם השנייה תוך יממה אחת בלבד – אישה כבת 40 נהרגה מהתקפת כריש בחופי סיני שבמצרים. גופת האישה, תיירת רומניה בשם אליזבת' סאואר, נמצאה במרחק חצי קילומטר מהנקודה אליה נכנסה למים. כל זה בזמן שאלפי ישראלים נמצאים כעת בסיני ועוד רבים מתכונים לצאת לחו"ל בקיץ הקרוב.
 
עדי ראיה ששהו במקום סיפרו כי שמעו  את התיירת צורחת לעזרה ולאחד מספר רגעים ספורים סביבתה התמלאה בדם. המתרחצים בחוץ רצו לקראתה, משו אותה מהמים והעניקו לה טיפול ראשוני. כשהגיעו כוחות ההצלה פינו את אליבזת' לבית החולים שם נקבע מותה לאחר זמן קצר.
 
כזכור רק ביום שישי האחרון נהרגה תיירת אוסטרית בת 68 גם היא בחופי סיני שבמצרים וגם היא מתוצאה של התקפת כריש. בעקבות זאת הכריז אמר חליפי, מושל מחוז הים האדום על סגירת החופים למשך לפחות שלושה ימים במהלכם כוחות הביטחון והשיטור הימי באזור ינסו להבין כיצד להימנע ממקרה דומה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי מה אתם מגנים על כריש.
    שיר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה מפלצת תת ימית למי שלא מבין. אפילו בעיניים שלו רואים את זה. מזעזע. במקום שיתירו לצוד כרישים גדולים שמזיקים אסרו את זה בחוק. מסכנים אלה שננשכו בגללם תקבלו שכל בעזרת ה'. ותמגרו את התופעה המסוכנת. תודה.
    סגור
  • 1.
    הכתבה הכי מעוותת נתונים שיש
    מה נסגר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני המקרים דרומית לסיני ובכל מקרה אם יהיה מקרה במפרץ של סיני- אילת באותה סירה אז חלאס לחרטש
    סגור