תיירות

כמה עולה טיסה במטוס פרטי? יצאנו לבדוק

מטוס פרטי הוא ללא ספק פיתרון מושלם לטיסה נעימה ושקטה, וכמובן בלי תורים בטרמינל. כמה עולה טיסה ומה מחכה לכם שם?
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
נמלי התעופה בעולם עמוסים בצורה קיצונית, וכבר ראינו על פי הדיווחים מהעולם שמה שקורה בנתב"ג הוא עוד כלום לעומת מה שיש באירופה. אחת האפשרויות, כמובן למי שיכול להרשות לעצמו, היא טיסה במטוס פרטי.
המחירים כמובן משתנים בין סוגי המטוסים, אבל אפשר להגיד שהם נעים בדרך כלל סביב ה-10,000 דולר לשעת טיסה במטוס פרטי, וזה תופס במטוסים בעלי 8 עד 10 מקומות.
 
על פי זה, טיסה של קצת יותר משעה ליוון תעלה לכם כ-15 אלף לכל כיוון. המחיר כמובן מתחלק בין נוסעי הטיסה, וזה יעמוד על כ-1,500 דולר לאדם, במקרה של 10 אנשים.
אחד היתרונות הברורים במטוס פרטי, היא שהמחירים נשארים דומים גם בתקופות כאלו של ביקושי שיא.
ממה תוכלו ליהנות חוץ מהשקט הנפשי והנוחות של לא לחפש את המקום שלכם בין 300 המושבים? רוב המטוסים הפרטיים מכילים סלון, חדרים פרטיים, כמובן גם מטבח יותר מושקע, בר אלכוהול. עוד משהו משמעותי הוא השירותים הנקיים והמרווחים. ישנם גם מטוסים יותר מאובזרים, לדוגמא עם מקלחת.
 
מה המרחק שתוכלו לטוס איתו? חלק מהמטוסים יכולים להגיע עד ארה"ב ובשנים הקרובות צפויים להיות מושקים שני מטוסים שיוכלו לטוס מישראל לכל נקודה בעולם.
בעוד שאנשים אמידים מרשים לעצמם לטוס במטוס כזה, העשירים באמת – רוכשים מטוס כזה. מחיר של מטוס פרטי מתחיל מכחצי מיליון דולר לפשוטים והקטנים ביותר ויכול להגיע עד 75 מיליון דולרים למטוסים המפוארים והמתקדמים ביותר. אתמול דיווחנו כי אילון מאסק עומד לרכוש מטוס פרטי חדש שיעלה לו מינימום 78 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה