תיירות

השלכתם פסולת ונתפסתם? כך עשויה לפעול המשטרה הירוקה

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה עצרה שני טרקטורים שהשליכו פסולת בדיונות באיזור העיר אשקלון בניגוד לחוק. ההליכים נגד השניים: הוצא צו ניקוי לשטח שבו הושלכה הפסולת. אם משליכי הפסולת לא ינקו ויפנו את הפסולת שהושלכה למקום מורשה, ייפתח תיק חקירה נוסף
מערכת ice | 
אתר השלכת הפסולת (צילום המשטרה הירוקה המשרד להגנת הסביבה)

בתום חקירה סמויה שכללה איסוף ראיות מתמשך מהאוויר והקרקע על ידי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף יחידת ינשו"ף (יחידה למניעת שרפות בשטחים פתוחים של המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים), פעלו אתמול (רביעי) הכוחות מול משליכי פסולת פיראטית. במסגרת איסוף הראיות תועדו השלכות פסולת משני טרקטורים עם נגרר בחולות אשקלון.
 


בפעילות, בשיתוף לוחמי מג"ב ושוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל, נתפסו שני משליכי פסולת בשטחי הדיונות באזור העיר אשקלון. הם עוכבו ונחקרו, והמשטרה הירוקה פתחה בחקירה פלילית נגדם. כמו כן, נתפסו הכלים ששימשו לביצוע העבירות הסביבתיות והועברו לחניון ייעודי מטעם המשטרה הירוקה. הוצא צו ניקוי לשטח שבו הושלכה הפסולת. אם משליכי הפסולת לא ינקו ויפנו את הפסולת שהושלכה למקום מורשה, ייפתח תיק חקירה נוסף מול המשליכים.
 


 "תפסנו את משליכי הפסולת אחרי פעולה סמויה בשבועות האחרונים. השלכות פסולת לא חוקיות, מעבר להיותן עבירה על החוק, גורמות לפגיעה משמעותית בסביבה ובציבור. מסר, גיא נחושתן, ראש צוות דרום במשטרה הירוקה , " אנו פועלים באופן שוטף במטרה לצמצם ולמגר תופעה זו שהפכה למכת מדינה".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה