תיירות

הוויזות לארצות הברית מתרחקות? "החדירה לפרטיות הישראלים לא מקובלת"

לדברי הממשל האמריקאי, נתניהו התבקש על ידי השגריר להביא לכינוס הכנסת כדי להעביר את החוקים שיקלו את האישור האמריקאי, בליכוד טוענים: "לאחר שנקים ממשלה יציבה, הליכוד יביא את החקיקה האחראית הדרושה וישלים את המהלך עד חודש מרץ 2023, כך שמתן הויזות לא יתעכב אפילו יום אחד"
מערכת ice |  1
ויזה לארה"ב (צילום freepik)
הפטור מוויזות לארצות הברית מתקרב? הממשל של ג'ו ביידן מעוניין להכניס את הישראלים לתכנית הפטור מוויזה, אלא שהמחלוקות הפוליטיות בישראל עיכבו את החקיקה. השגריר האמריקני תומאס ניידס נועד עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והפציר בו להסכים לקידום החקיקה.
השגריר האמריקני ביקש בין היתר לכנס את המליאה באופן מיוחד ולהעביר את החוקים, כדי שישראל כבר בתחילת 2023 כלולה בתוכנית הפטור מוויזות עבור ישראלים שיבקשו להיכנס לארה"ב והצהיר כי מדובר בהזדמנות חד פעמית.
 
הליכוד מסר בתגובה לפרסום: "לפי החוק האמריקני האישור לויזות ישראליות יכול להינתן רק בעוד שנה. החקיקה הנדרשת בישראל אפילו עוד לא הגיעה לשולחן הכנסת ובשלב זה היא כוללת דרישה אמריקנית לחדירה לפרטיות של אזרחי ישראל שאינה מקובלת עלינו".
עוד הוסיפו במסר לוחמני לקראת הבחירות: "לאחר שנקים ממשלה יציבה, הליכוד יביא את החקיקה האחראית הדרושה וישלים את המהלך עד חודש מרץ 2023, כך שמתן הויזות לא יתעכב אפילו יום אחד"
.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיליוני מסתננים בלתי חוקיים מגבול מקסיקו הם מכניסים
    מכלוף 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכיף בלי ניירות, ויזות וזיוני מוח אחרים, אבל אצלנו הם רוצים להיכנס לקרביים של אזרחי ישראל כאילו שהם עושים לנו טובה שנרשים לנו להסתובב בערים הדמוחרטיות המזוהמות שלהם עם הפשיעה, הטרור הסמאלני השחור, הסמים והטינופת ברחובות.
    סגור