תיירות

מקיסריה ועד הסחנה: האתרים הפופולריים ביותר בישראל בקיץ 2022

עלייה בכמות המבקרים בגנים הלאומיים בקיץ 2022. רשות הטבע והגנים מפרסמת את סיכום כמות המטיילים לחודשי הקיץ והמספרים בעלייה
מערכת ice | 
קיסריה (צילום ויקיפדיה)
רשות הטבע והגנים מפרסמת סיכום כמות המטיילים לחודשי החופש הגדול (יולי-אוגוסט) ומהנתונים עולה כי לעומת קיץ 2021 ישנה עליה במספר המטיילים. בקיץ הנוכחי ביקשו בגנים הלאומיים ושמורות הטבע 2.1 מיליון מטיילים לעומת 1.9 מיליון בקיץ 2021. הסיבה המרכזית לעלייה היא עלייה בכמות התיירים בזכות הירידה בתחלואת הקורונה – 235,000 תיירים הקיץ לעומת 21,000 תיירים שנה שעברה.
 
בדירוג הפופולאריות של האתרים השונים גן השלושה (הסחנה) עומד בראש עם 128 אלף מבקרים והוא משיג בפוטו-פיניש את אתר מצדה לו היו 126 אלף מבקרים. משלימות את החמישה הראשונה היו הגן הלאומי קיסריה עם 107 אלף מבקרים, שמורת הטבע עין גדי (שציינה יובל להכרזתה כשמורת טבע) עם 97 אלף מבקרים וסוגר את החמישייה הראשונה הגן הלאומי תל אשקלון עם 92 אלף מבקרים.
 
רעיה שורקי, מנכ"לית רשות הטבע והגנים הגיבה – "אני שמח לראות שהתיירות הנכנסת מתחילה לחזור לאתרי רשות הטבע והגנים, אך אנחנו עדיין רחוקים מכמות התיירים שפקדה אותנו טרום הקורונה. אני רואה חשיבות בהארכת שעות הפעילות וגיוון התכנים שמותאמים לשעות הבוקר המוקדמות והערב בימי הקיץ החמים. שינוי האקלים מחייב אותנו לפזר את האוכלוסייה על פני שעות היממה ולאפשר חווית ביקור גם בשעות נעימות בעיקר בחודשי הקיץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה