תיירות

בני 18 עד 65? חברת התעופה הזו לא תמכור לכם

חברות התעופה הרוסיות הורו להפסיק למכור כרטיסים לגברים רוסים בגילאי 18 עד 65 בעקבות החלטה של נשיא המדינה ולדימיר פוטין להורות על גיוס של 25 מיליון חיילי מילואים
כפיר אדר | 
הטיסה הארוכה בעולם (צילום Magma Images, pixabay)
הטיסות לחו"ל מרוסיה מבוטלות עד הודעה חדשה וזאת בעקבות דרישה של נשיא המדינה ולדימיר פוטין. חברות התעופה הרוסיות הפסיקו למכור כרטיסים לגברים רוסים בני 18 עד 65, אלא אם כן אלו יוכלו לספק הוכחות לאישור נסיעה מטעם משרד ההגנה.
במסגרת המהלך חסר התקדים והתמוה שנקבו החברות ברוסיה, כל הטיסות מרוסיה ליעדים זרים זמינים בוטלו כבר הבוקר (רביעי) לאחר שהנשיא ולדימיר פוטין הכריז על גיוס "חלקי" של 25 מיליון חיילי המילואים במדינה למאבק בחזית האוקראינית המדממת.
 
הטיסות ממוסקבה לערי הבירות של גיאורגיה (טביליסי), טורקיה (אנקרה) וארמניה (ירבאן) - שאינן מצריכות אשרות לאזרחים רוסים לתאריך ה-21 בספטמבר לא היו זמינות תוך דקות בלבד מרגע הכרזתו של פוטין על הגיוס, על פי אתר תכנון הנסיעות המוביל של רוסיה, aviasales.ru.
עד הצהריים לפי שעון מוסקבה, גם טיסות ישירות ממוסקבה לאזרבייג'ן, קזחסטן, אוזבקיסטן וקירגיזסטן הפסיקו להופיע באתר. כעת, מרבית הגברים במדינה יוקצו לטובת הכרעת המהלך הצבאי באוקראינה שהחל כבר לפני כמעט שנה וגרם לנזקים גדולים למדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה