תיירות

החופשה הבאה שלכם? ענקית השייט מרחיבה פעילות בישראל

לאחר שאירחה הקיץ כבר למעלה מ-30 אלף נופשים מנמל חיפה, רויאל קריביאן מודיעה כי היא מרחיבה את הפעילות מישראל כבר באביב 2023
מערכת ice |  11
הספינה Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן בנמל חיפה (צילום נמל חיפה)
ענקית השייט הבינ"ל, רויאל קריביאן, הודיעה היום (שלישי) כי בכוונתה להרחיב את פעילותה בישראל במהלך 2023. לאחר שקבעה את נמל חיפה כנמל בית וזכתה לפופולריות רבה בקיץ הנוכחי, במהלכו השיטה למעלה מ-30 אלף ישראלים, החליטה רויאל קריביאן כי תחל את עונת ההפלגות הבאה מישראל בחודש מאי (2023) וזו תמשך עד נובמבר.
גם בעונה הבאה, ההפלגות מישראל יבקרו, באיי יוון (רודוס, אתונה, מיקונוס וסנטוריני) וקפריסין (לימסול). בשונה מהשנה הנוכחית, במהלך העונה הבאה יבקרו מספר הפלגות בטורקיה ותתקיים הפלגה אחת שתבקר בכרתים. ההפלגות יתקיימו במתכונת של 2-8 לילות לאורך העונה, מרביתן יהיו בנות 7 לילות ומותאמות לחופשות המשפחתיות בקיץ.
 
ההפלגות מישראל יתקיימו על סיפון הספינה Rhapsody of the Seas עליה התארחו כבר עשרות אלפי נופשים שהפליגו השנה מחיפה. ה Rhapsody of the Seas משתייכת לסדרת אוניות הפאר של רויאל קריביאן מדגם Vision ואורכה 297 מטרים, והיא יכולה להכיל כ-2,000 נופשים ו-765 אנשי צוות. הספינה בימים אלה עוד מבצעת הפלגות מחיפה במסגרת עונת השייט הנוכחית, ועתידה  לעזוב את ישראל ב 31/10/22 ותשוב לארץ בראשית מאי 2023 להצטיידות לקראת ההפלגות הראשונות. דבר שיספק עבודה לעשרות ספקים מקומיים במגוון תחומים כמו מזון, טקסטיל, ניקיון, הסעות ועוד.
כל השיוטים בקיץ 2022 נמכרו
כזכור, רויאל קריביאן היא חברת השייט הבינ"ל הראשונה אי פעם אשר בחרה בישראל כנמל בית קבוע ממנו היא פועלת, בעוד שחברות אחרות, לרוב רק חולפות לעצירה בארץ ולא מוציאות מישראל הפלגות סדירות. במסגרת ההתאמות שערכה החברה לשוק המקומי תרגמה לעברית את כלל המסכים והמסרים המועברים לאורחים וכן, מציעה אוכל כשר טרי לנרשמים מראש.
מנתוני הפעילות של רויאל קריביאן בישראל בשנה הנוכחית (2022) עולה כי: 96% מכלל 17 ההפלגות היוצאות מחיפה השנה נמכרו. ההרכב של רוב הנוסעים הוא זוג עם 2 ילדים, ישנן הרבה חופשות רב דוריות: משפחה עם הסבים והסבתות, ההעדפה של הישראלים היא להפלגות ארוכות הכוללות 6-7 לילות ועצירה במספר יעדים.
בן בולדין, סגן נשיא אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ברויאל קריביאן אינטרנשיונל: "עונת ההשקה של הפלגות רויאל קריביאן מחיפה הייתה מדהימה. שמחנו לארח את הנופשים מישראל וזכינו לתגובות אוהדות שמראות עד כמה אוהבים את האיכות והיחודיות של ההפלגות שלנו. לאור הביקוש הגבוה החלטנו להאריך את עונת ההפלגות 2023 מחיפה כך שנוכל לתת מענה לכל מי שרוצה לחוות את החוויה של רויאל קריביאן".
אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "אני שמח על ההחלטה של רויאל קריביאן העולמית להרחיב את הפעילות בישראל. התמודדנו השנה עם ביקושים משמעותיים מאוד, שהרחבת הפעילות תתן להם מענה. אני מודה על האמון שאנו מקבלים מצד הנופשים הישראלים ושמח שאנו יכולים להציע אלטרנטיבת חופשה איכותית למליוני ישראלים שלא חוו עדיין חופשת שייט אמריקאית.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אין אמת בין ההבטחה לבין המציאות
    טובה 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יתכן שיבטלו חבילות לאנשים ברגע האחרון . בהזמנה נכתב מפורשות 14.5 דולר ליום ובפועל משכו מאיתנו 16 דולר ליום . פשוט עשו מה שהם רוצים עם הכרטיס שלנו. רק הנציגים בארץ מרשים לעצמם לעשות ככל העולה לרוחם. פשוט בושה. פגיעה רצינית ברוייאל קריביין . בטוחה שבארופה או בארהב לא היו נוהגים כך
    סגור
  • 8.
    יפה
    כרמל 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסענו הקיץ ברפסודי של רויאל קריביאן ובאוניה ליריקה של msc. לדעתי עדיפות לרפסודי של רויאל קריביאן. השירות בשתיהן מצויין אבל הרפסודי בנוייה יותר נוח, בריכה, חדרי אוכל וכו, גם האוכל יותר טוב. ב MSC תרכשו כנראה חבילת שתייה יקרה. בקיצור, תעשו השוואה ובדיקה חוות דעת ואז תחליטו.
    סגור
  • 7.
    מצחיק שבהפלגה כזאת זוכרים לרעה רק את סנורמה הסכן ללא שי (ל"ת)
    נוסע 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מילארדר יהודי
    גדי 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובד בעיניים על ישראלים,לא מתבייש?זו אוניה?אתם נורמלים????
    סגור
  • 5.
    רפסודה ולא אניית פאר
    מישהו 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רויאל קריביאן מנצלת את העובדה שישראלים רבים עדיין לא מבינים בקרוזים ושולחת לכאן רק גרוטאה ישנה ומיושנת שאיש לא היה עולה עליה באירופה או בארהב. הם שומרים את האוניות היפות והחדישות ללקוחותיהם באירופה ובארהב וצוחקים על הישראלים כל הדרך אל הבנק, כשהם לא מבינים כיצד התמימים הללו מסכימים לשלם להם במיטב כספם עבור אנייה שכבר אמורה היתה להיות מושבתת... כל עוד יש כאן פראיירים, אז למה לא?
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    למה
    שמ 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק מחיפה?אשדוד לא אופציה?אני צריך לנסוע 3- 4 שעות בפקקי ישראל כדי להגיע מהדרום לחיפה?
    סגור
  • 3.
    אניה מיושנת
    אוה 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר אמרנו שפראיירים לא מתים רק מתחלפים...וזה מה שקורה כאן. אניה מיושנת קטנה ללא אטרקציות חדישות. אם רוצים לשוט עם משפחה, נכדים חייבים לטוס לאירופה ושם לעלות על הדור החדש של האניות. חבל שלא מעריכים איתנו מספיק. האניות המפוארות של רויאל עוגנות בחיפה ואשדוד ליום ביקור כך לא מעלות נוסעים ישראלים בעצירה זו.
    סגור
  • 2.
    הפלגה
    מאיר 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יתחילו הפלגות לאיטליה מונטנגרו כמה פעמים מפליגים לאותם היעדים
    סגור
  • 1.
    עד שלא יחליפו ספינה זה לא שווה
    עומרי 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הספינה שמשרתת את חיפה היא קטנה ומשעממת לילדים. אם תגיע allure או odessy תהיה חוויה אמיתית.
    סגור
  • לגמרי נכון. ה מיושנת ולא אטרקטיבית לא למבוגרים ולילדים (ל"ת)
    אסתי וולץ 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אכזבה
    רחל 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האוניה קטנה לא מפוארת כמו שמתארים.אין מה לעשות אוכל לא מותאם בכלל.
    סגור