תיירות

זה הזוכה בפרס מפעל חיים של אל על על פעילותו בענף התיירות

כבוד: יעקב אמסלם, בעלים ומנכ"ל של קבוצת אמסלם טורס, קיבלת את הפרס כהערכה על פעילותו רבת השנים, בענף התיירות והתעופה הישראלי בארץ ובעולם
מערכת ice |  2
מפעל חיים ליעקב אמסלם (צילום שלומי יוסף)
אות מפעל חיים מטעם חברת התעופה אל- על, הוענקה ליעקב אמסלם, בעלים ומנכ"ל של קבוצת אמסלם טורס, כהערכה על פעילותו רבת השנים, בענף התיירות והתעופה הישראלי בארץ ובעולם ועל תרומתו רבת ההיקף לאל-על. הפרס הוענק במרקש על ידי הבעלים של חברת אל על קני רוזנברג ומנכ"לית החברה, דינה בן טל גננסיה.
קבוצת אמסלם טורס היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות והפרטיות ואחת מהשחקניות המובילות בענף. הקבוצה מונה חטיבות שונות המטפלות בנסיעות עסקיות, לצד חטיבות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים, מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים, מחלקת תיירות מרפא, שילוח בינלאומי ועוד. החברה מפעילה ממשרדי החברה מוקד חירום הפעיל 24/7 לרווחת הנוסעים.
 
לפני כשלושה חודשים, אמסלם טורס זכתה בפרס הראשון למהלך העסקי של השנה של קבוצת פספורט. בנימוקי הועדה שבחרה באמסלם, נמסר כי נוסף לפעילותה הענפה של הקבוצה, היא נכנסה כשותפה לתחום הקרגו, הקימה בטבריה call center שמעסיק עשרות עובדים, וכמובן היא מחזקת משמעותית את מעמדה בתחום הטרוול טק, עם תוכנה ייחודית שפיתחה לניהול מערכת נסיעות המשמשת חברות עסקיות רבות בעולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למען הדיוק
    ארז 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הפרס קיבלו 6 מנהלים…יעקב אמסלם הוא אחד מהם. שווה שתבדקו לפני שאתם מפרסמים.
    סגור
  • 1.
    חברה בלי קשרי משקיעים
    אלעד 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקן עציץ להמשיך להקיא ממנה. חזירים.
    סגור