תיירות

רוצים לשחק עם יתומים בטנזניה? טיולי קיימות זה בשבילכם

חברת מסעות תציע טיולי "קיימות - טבע וקהילה" בטנזניה ובהוטן למשפחות, זוגות ולגיל השלישי - טיולים המשלבים בין ספארי, טבע פראי, שבטים קדומים, לצד מפגשים מרגשים עם הקהילה המקומית
מערכת ice | 
מסעות בטנזניה (צילום דבורה אלתוני)
חברת מסעות תציע טיולי "קיימות - טבע וקהילה" בטנזניה ובהוטן, למשפחות, זוגות ולגיל השלישי, טיולים אותנטיים המשלבים בין ספארי, טבע פראי, שבטים קדומים, לצד מפגשים מרגשים עם הקהילה המקומית.
טרנד טיולי הקיימות כובש את הקהל האמריקאי והאירופאי בשנים האחרונות. מנתוני דו"ח סקר של טיולים ברי-קיימא של Booking.com עולה, כי 60%-70% מהמטיילים בעולם מעדיפים לטייל באופן בר קיימא, לקחת חלק בחוויות תרבותיות אותנטיות וליצור אימפקט חיובי משמעותי במקומות בהם הם מבקרים. למרות ההייפ העולמי, עדיין 33% מהמטיילים בעולם סבורים כי מאתגר עבורם לתכנן חופשה בת קיימא באופן עצמאי ו-49% מהם מצהירים שהם אינם יודעים כיצד לעשות זאת.
 
חברת מסעות זיהתה את הפוטנציאל הקיים בשוק העולמי המגלגל כיום מעל 200 טריליון דולר, ומציעה טיולי קונספט לטנזניה ולבהוטן. טיולי הקיימות מספקים הצצה מקרוב לעולמם של המקומיים, תוך התחשבות בסביבה ובמשאבי הטבע. קונספט זה מאפשר למטיילים ללמוד מחדש על היופי שבפשטות, על שמחת החיים וההודיה האינסופית בה חיים המקומיים, לצד ההנאה מטיול גיאוגרפי.
טיולי קיימות משלבים בין טיול גיאוגרפי ביעד אקזוטי מסקרן, לבין תמיכה בקהילה המקומית. לדוגמה, לצד ימי ספארי בשמורות וטיולי טבע ברחבי טנזניה, חברי הקבוצה רשאים להעביר פעילות מעשירה של כשעה עם תלמידים בבית ספר, או בבית יתומים במידה ויחפצו בכך. בבהוטן, מדינה נידחת בהרי ההימאליה, קבוצת המטיילים מתארחים ולנים לילה אחד אצל משפחה מקומית המתגוררת בהרים ובכך תומכת בהם כלכלית. מינון המפגשים עם הקהילה המארחת, מאוזן ומייצר חלוקה אידיאלית בין השניים תוך הקפדה על מפגשים קצרים השזורים בחלק מפעילויות הטיול.
טיולי "קיימות-טבע וקהילה" במסעות, הם טיולי בוטיק היוצאים אחת לחודשיים למשך 8 ימים מלאים, וכוללים קבוצה אינטימית של עד 15 משתתפים המלווים באופן צמוד בשני מדריכים - ישראלי ומקומי. המטיילים יכולים להחליט על פי רצונם החופשי אם להעביר פעילות העשרה, כדוגמת משחק חשבון עם התלמידים בבית ספר יסודי ועוד.
בנוסף, כחלק מהפעילות, משתתפי הטיול מוזמנים לאסוף ציוד שהם אינם זקוקים לו למטרת חלוקה, כדוגמת בגדים, נעליים, איפור, שמיכות עבור תלמידי בית הספר, יתומים בבית ילדים, או לשכנים שמארחים אותם. הציוד המוטס מחולק בנקודות השונות במטרה לשמח את המקומיים. עלות הטיול למשתתף עומדת על 4,289 דולר.
גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, ציין "טיולי קיימות היא נישה חדשה ובתולית לקהל הישראלי, החודרת אט אט לתודעה הציבורית, בשונה ממדינות העולם עבורם הנושא מוכר יותר. זה לא סוד שהנוסע הישראלי, חובב הטיולים המושבע, מחפש לא פעם סוג אחר של טיול המלווה בריגוש, כזה שיותיר חותם ייחודי שלא כל אחד זוכה לחוותו. כאן בעצם טמון הסוד למקור המשיכה, לחוויה חד פעמית זו שמוגדרת לא פעם כטיול משנה חיים, בשל הערך החברתי הרב שהוא טומן בחובו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה