תיירות

נמל חיפה משיק את הקיץ: ההפלגות הבין-לאומיות יוצאות לדרך

עם החלפת השעון לשעון קיץ חברת מנו ספנות משיקה את עונת הקרוזים בישראל וספינתה המשופצת "קראון איריס" תחל בשיט מנמל חיפה לחופים אירופאים מבוקשים. המתחרות שלו לא רחוקות מאחור עם הפלגות משלהן
מערכת ice | 
הספינה Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן בנמל חיפה (צילום נמל חיפה)
הלילה החלפנו רשמית את השעון שלנו לשעון קיץ, איבדנו שעת שינה, אך מנגד אנו זוכים כבר היום להזדמנות לצאת לנופש ייחודי וחדש באופק התיירותי בישראל. היום חברת מנו ספנות פותחת את עונת הקרוזים בישראל ומהיום יצאו הפלגות בין-לאומיות ראשונות לשנת 2023.
כזכור, בשנה החולפת התחום התחזק בארץ עם כניסתן של שחקניות חדשות לתחום בארץ ובהם רויאל קריביאן ואחרות, לצד מנו ספנות המקומית. עם זאת, החברה הישראלית היא הראשונה בארץ לעונה הנוכחית שפותחת את ההפלגות לפני כולן, אך בקרוב צפויות להצטרף אליה המתחרות.
ההפלגות הראשונות של מנו ספנות ייצאו עם ה"קראון איריס" שתפליג מספר פעמים לפרק זמן של 3-11 לילות ליעדים פופולריים בתקופת הקיץ, בהם סנטוריני, מיקונוס, כרתים, רודוס ועוד. לצד זאת היא תבקר גם ביעדים כמו רומניה, קרואטיה הציורית, בולגריה, לימסול, קפריסין ועוד.
 
לאחרונה ספינת התענוגות שופצה וכיום היא יכולה לארח כאלפיים נוסעים ב-11 קומות, לצד 650 אנשי צוות. לספינה שלוש מסעדות כשרות, 2 בריכות שחייה, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, ברים ובית כנסת.
כאמור החברות המתחרות והבין-לאומיות צפויות להצטרף בקרוב למנו ספנות, כאשר MSC תחל לשוט מסוף אפריל ורויאל קריביאן מאמצע חודש מאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה