תיירות

אחת הערים האהובות בעולם בקריאה חריגה: "אל תגיעו"

קמפיין חדש של עיריית אמסטרדם שם על המוקד צעירים בריטים שמגיעים לעיר בהמוניהם ומשתכרים ומתפרעים. "הגעת לאמסטרדם בשביל לילה פרוע? תישאר רחוק"
מערכת ice |  1
אמסטרדם (צילום pexels)
אמסטרדם החלה בקמפיין הרחקה של תיירים המכוון לצעירים בריטים שמציפים את העיר ההולנדית בטיולי סקס וסמים.
קמפיין דיגיטלי המכוון לגברים בגילאי 18 עד 35 בבריטניה מהווה חלק מהמאמצים לנקות את שמה של אמסטרדם כבירה הליברלית ביותר באירופה.
הסרטונים שפורסמו מראים צעירים שיכורים ברחוב, אזוקים בידי המשטרה, ונתונים בתא מעצר. המודעות המקוונות, המדגישות את הסיכונים בשימוש מופרז בסמים ובאלכוהול, יגיעו בעיקר לבריטים שבטלפון שלהם מסתובבות מילים כמו מסיבת רווקים, מלון זול או סיור בפאבים באמסטרדם.
 הקמפיין נגד התיירים הבריטים
המסר חד משמעי - סוף שבוע ארוך באמסטרדם עלול ליצור זיכרונות לא חיוביים, האסקפיזם שהם חושקים בו בבירת הולנד, עלול לגרום להרשעות בלתי נמנעות.
 
סוכנויות נסיעות בריטיות מציעות גם סופי שבוע של רווקים באמסטרדם, כולל שייט מסיבות עם אלכוהול ללא הגבלה, לילות "סטייק וסטריפ" וסיור פאבים ברובע החלונות האדומים. במשך שנים המקומיים התלוננו על בריטים שיכורים שמשתינים בפומבי, מקיאים בתעלות, מתפשטים ומעורבים בקטטות שיכורים.
מצד הבריטים, הם טוענים שמסעות הפרסום הממוקדים הם מפלים ומבוססים על סטריאוטיפים לא הוגנים.
אמסטרדם היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. כ-20 מיליון מבקרים מדי שנה - כולל מיליון בריטים - מבקרים בעיר, שאוכלוסייתה מונה כ-883,000 איש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תגיעו העיר מפוצצת במוסלמים
    אחמד 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק מוסלמים לא רוצים זרים באמסטרדאם
    סגור