תיירות

טסים לחו"ל? אלו היעדים שבהם תמצאו הכי הרבה ישראלים

בעשרת היעדים האלו תמצאו הכי הרבה ישראלים ביולי אוגוסט: לונדון במקום הראשון, בודפשט ואיסטנבול אחריה. וגם איזו עיר מישראל הגיעה הכי גבוה ברשימת האתרים שתיירים הכי רוצים להגיע אליהם?
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חודשי השיא של עונת התיירות הם כמובן יולי אוגוסט, ועל אף שגל החום מכה בחוזקה ברחבי העולם, כולל ביעדים אהובים ופופולריים בקרב ישראלים, הדבר אינו מפריע לישראלים לצאת מגבולות הארץ, ולטייל ברחבי העולם. בנמל התעופה בן גוריון יעברו למעלה מ-5 מיליון נוסעים רק בחודשיים האלו, ועל כן חברת Booking.com מדווחת על חיפושים, ביקושים ומספר הזמנות גבוה במיוחד להזמנת חופשות ומקומות לינה ברחבי העולם.
רשימת היעדים הפופולריים ביותר מסביב לעולם שאליהם ישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות (וגם חיפושים מקדימים) למקומות אירוח מסוגים שונים, כולל דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון, שונה משמעותית מחג השבועות האחרון, אך בשני המקרים העיר לונדון שומרת על המקום הראשון, וכנראה שלונדון כן מחכה לישראלים.
 
את המקום השני תופסת בודפשט במקום איסטנבול, שיורדת למקום השישי. במקום השלישי ברשימה נמצאת העיר וינה, שכלל לא הופיעה ברשימת היעדים של חג השבועות ותופסת את מקומה של ברצלונה. סוגרת את רשימת "עשרת היעדים הפופולריים לחודשי יולי אוגוסט" היא העיר מדריד, עוד יעד שכלל לא היה ברשימת היעדים של חג השבועות ופסח.
יעדים אירופאיים אלו מתאימים לחופשה קצרה בת כמה ימים, ומציעים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות גם לילדים. משך הטיסה אליהם אינו ממושך ואורך מספר שעות קצר, מה שיכול להתאים לכל המשפחה, כולל לילדים. בנוסף, רבים מהנופשים החליטו להזמין אטרקציות, סיורים, טיולים מודרכים והזמנת מוניות מראש דרך השירותים המשלימים של חברת Booking.com המוצעים בעת ביצוע ההזמנה או לאחריה. הנתונים תקפים לתאריכים 1 ביולי עד 31 באוגוסט 2023.  
מהם היעדים הפופולריים בקרב כלל המטיילים בעולם, ואיזו נציגות יש לישראל?
חופשות הקיץ ונסיעות מסביב לעולם אינן שייכות רק לישראלים, אלא מטיילים מכל רחבי העולם טסים, נופשים ומטיילים במגוון יעדים. חברת Booking.com אספה את כלל החיפושים וההזמנות שנעשו לחודשים יולי אוגוסט, ובנתה רשימה הכוללת את היעדים הפופולריים ביותר מסביב לעולם, ושזכו למספר החיפושים וההזמנות הגבוה ביותר. באופן לא מפתיע, חלק מהיעדים בעשרת המקומות הראשונים, מופיעים גם ברשימת היעדים האהובים על ידי הישראלים, כך שישנה הלימה בין המטיילים הישראלים לבין המטיילים מסביב לעולם:
במקום הראשון פריז, אחריה לונדון ובמקום השלישי ברצלונה. סוגרות את החמישייה הראשונה רומא ודובאי בהתאמה במקום 4 ו-5. עוד בעשירייה אפשר למצוא את אמסטרדם, מדריד, טוקיו, איסטנבול, מילאנו. כאשר ברלין במקום ה-11 ואחריה ליסבון, ניו יורק, וינה ומלאגה בספרד.
היעדים הישראלים הכי מועדפים גם כן נחשפים. במקום 104 נמצאת העיר אילת, תוך שהיא עוקפת יעדים מפורסמים כמו קלן (גרמניה, מקום 112), ציריך (שוויץ, מקום 115), בארי (איטליה, מקום 118), איה נאפה ולרנקה (קפריסין, מקומות 121 ו-125 בהתאמה). העיר תל אביב, הידועה בקולינריה ובחופי הים שלה, מדורגת במקום ה-131, תוך שהיא עוקפת יעדים וערים כמו קהיר (מצרים, מקום 133), מיאמי (ארה"ב, מקום 134), ליון (צרפת, מקום 136), אוסלו (נורווגיה, מקום 140) והונג קונג (מקום 153).
עם זאת, ירושלים מדורגת רק במקום ה-431, וטבריה (האהודה בעיקר על ידי המטיילים הנוצרים) במקום ה-580. שתי הערים הללו אומנם עוקפת את הנובר (גרמניה, מקום 590), דיז'ון (צרפת, מקום 609) וברוקלין (ארה"ב, מקום 667), אך רחוקות מאות מקומות מאילת ותל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה