תיירות

תשכחו ממה שהכרתם עד עכשיו: מי עדן משיקה בקבוק חדשני

 מדובר בבקבוק בנפח 1 ליטר העשוי מפלסטיק קשיח, כאשר 25% מהפלסטיק המשמש הוא פלסטיק ממוחזר. המוצר החדש ישמש את שוק הקר בישראל במסעדות, ברים ובתי מלון
מערכת ice | 
מי עדן (צילום ישראל כהן, pixabay)
מי עדן משיקה מוצר חדש המהווה פריצה בתחום האריזה והעיצוב של בקבוקי המים. הבקבוק החדש של החברה משלב בין יוקרה ואיכות לבין שמירה על הסביבה. מדובר בבקבוק בנפח 1 ליטר העשוי מפלסטיק קשיח, כאשר 25% מהפלסטיק המשמש הוא פלסטיק ממוחזר.
רשת מלונות "ישרוטל" היא הלקוח הראשון שביטא אמון בהחלפת בקבוקי זכוכית בנפח 750 מ"ל. הבקבוק המודרני והיוקרתי יהיה זמין בכל מלונות הרשת, אשר יעניקו לאורחיהם
בקבוק גדול יותר בחדרי האירוח, בכנסים ובבריכות. במסגרת שיתוף פעולה עם רשת "ישרוטל", מי עדן תספק בקבוקים בהיקף של מיליון בקבוקים בשנה, החל מחודש יולי 2023.
 
המוצר החדש ישמש את שוק הקר בישראל במסעדות, ברים ובתי מלון. נפח הבקבוקים שנפוצים כיום בתחום זה הוא בעיקר 500 מ"ל, 750 מ"ל ו-1 ליטר של בקבוקי זכוכית. אך מי עדן כחברה חדשנית, היא יצרנית המים הראשונה בישראל שמשיקה בקבוק מים מינרליים בנפח 1 ליטר בעיצוב יוקרתי דמוי זכוכית.
יוני ארליך, סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת מי עדן: "אנחנו גאים להשיק הבקבוק החדש שלנו אשר מהווה פריצת דרך בתחום האריזה והעיצוב של מים מינרליים. ביצירת מוצר זה, שמנו דגש על שילוב בין יוקרה ואיכות לבין שמירה על הסביבה. בחיבור בין פלסטיק קשיח ממוחזר לבין עיצוב דמוי הזכוכית, אנחנו מצליחים לספק לצרכנים מוצר יוקרתי בנפח 1 ליטר, אשר גדול מרוב המתחרים בקטגוריה זו בשוק בנוסף המעבר לבקבוק דמוי זכוכית פלסטיק קשיח הוא האלטרנטיבה הטובה בתקופה בה העליות הגלם רק מתייקרות בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה