תיירות

מינוי מסקרן בקבוצת אלקו: זו סמנכ"לית הכספים החדשה

שרי פרומן מונתה לסמנכ"לית הכספים החדשה של Elco Hospitality מקבוצת אלקו. במסגרת תפקידה החדש, רואה פרומן חשיבות גדולה בפיתוח וניהול צוות כספים מקצועי, שיעמוד בכל הנהלים והדרישות החשבונאיות 
מערכת ice | 
שרי פרומן (צילום דה ג'ורג)
חברת Elco Hospitality מקבוצת אלקו מודיעה על מינויה של שרי פרומן לסמנכ"לית הכספים (CFO) של רשת מרחבי האירוח והלייפסטייל החדשה, The George, שצפויה לפתוח בקרוב את "The George Tel Aviv" במרכז תל אביב, הכולל מלון עם 170 חדרים, מתוכם כ-40 לשהות ארוכה, המיועד למקומיים ולמקומיים-זמניים וכולל מועדון חברים, מסעדות, מעדניה, מתחם עבודה וחדרי ישיבות, קומת Wellness עם ספא בריכה, וסטודיו פיטנס של Boost.
במסגרת תפקידה החדש כסמנכ"לית הכספים של The George, רואה פרומן חשיבות גדולה בפיתוח וניהול צוות כספים מקצועי, שיעמוד בכל הנהלים והדרישות החשבונאיות ויעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל המחלקות.
 
פרומן בת 38, מירושלים, נשואה ואם ל-6 ילדים, היא רו"ח מוסמכת, ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהאקדמית אונו. לפני מינויה לתפקיד החדש, פרומן הייתה חשבת ברשת מלונות פתאל במשך 6 שנים, בין השנים  2016-2022 וניהלה בה צוות כספים גדול. 
עם ההודעה על מינויה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של רשת The George, אמרה שרי פרומן: "אני מודה על הבחירה בי לתפקיד הבכיר ברשת The George. מאז ומתמיד שאפתי להגיע הכי רחוק וגבוה שאפשר ואני מאמינה שזו הזדמנות פז להשתלב בצוות מקצועי מעולה שעתיד לשנות את תפיסת האירוח והלייפסטייל, בתחילה בתל אביב ובהמשך ברחבי העולם.
לרשת The George אני מגיעה חדורת מוטיבציה בראשית הדרך מתוך מטרה להוביל את צוות הכספים של הרשת ולראות אותה צומחת ומגיעה לרווחיות הולכת וגדלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה