תיירות

התאחדות המלונות מזהירה מפיצוץ: "מקוששים חדרים, המלאי כמעט ואזל"

לאחר פינוים של תושבי העוטף לבתי המלון באילת ואזור ים המלח, פונו גם תושבי קו העימות וחלקים נרחבים מתושבי קריית שמונה, לאור ריבוי הפינויים הגדול הודיע התאחדות המלונות על מצב תפוסה נרחב ומתריעים כי לא יהיה מקום לכולם
מערכת ice |  1
מלונות אילת ים המלח (צילום פייסבוק)
המלונאים טוענים לתפוסה מפוצצת וחוששים כי לא יוכלו לקלוט את כל התושבים שמתפנים מבתיהם, כך מדווחים ב-YNET. כזכור תושבי העוטף פונו מספר ימים לאחר הפיגוע הרצחני בגבול הדרום וירי הרקטות הבלתי פוסק על הישובים הקרובים לגבול עזה. בימים האחרונים עם התגברות הירי גם מלבנון פונו 28 ישובי קו העימות ותושביהם ולאחרונה גם תושבי קריית שמונה.
מדובר על יותר מ-100 אלף תושבים פונו עד כה מבתיהם לבתי מלון באילת וים המלח. המפונים מתחלקים לשתי קבוצות: תושבים הגרים בסמוך לרצועת עזה פונו לבתי מלון ובתי הארחה המסובסדים על ידי המדינה עד לתחילת חודש נובמבר ותושבי מעגל חיצוני יותר שפונו מבתיהם לשבוע התרעננות על בסיס מקום פנוי.
בנוגע לצפון, גם כאן התוכנית די דומה, כאשר תושבים הגרים בסמיכות לגבול לבנון פונו לבתי המלון בסבסוד על ידי המדינה. תוכנית הפינוי אושרה על ידי משרד הביטחון. בישראל ישנם 56 אלף חדרים ובהתאחדות המלונות חוששים שלא יהיו מספיק חדרים לכל המפונים: "מדובר בתקופה מאתגרת שבה הגענו למצב שאנחנו מקוששים חדרים פנויים ברחבי הארץ בהתאם לדרישת הממשלה. מלאי החדרים כמעט ואזל" נמסר מהתאחדות המלונות ל-YNET.
 
למרות השמועות על פינויים מפתאל וישרוטל נמסר כי אין שום כוונה לפנות מהמלונות תושבים מהמעגל הקרוב יותר לגבול לבנון או עוטף עזה, ולגבי המעגל הרחוק יותר ייבחן כל מקרה לגופו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירות בקיבוצים ומושבים
    יושר 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש אלפי מבינים במושבים וקיבוצים פנויים אבל מינהל מקרקעי ישראל עסוק לא לתת רשיונות הדירות ניבנו בזמן אריק שרון בגל העליה הוא אמר שיקבלו רשיונות אז אמר והמינהל עסוק במלחמות מדינה מקוללת
    סגור