תיירות

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות בישראל תוקף: "משרד האוצר מוסיף חטא על פשע"

קובי קרני יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות בישראל תקף את תוכנית הסיוע של משרד האוצר שמתעלמת מהקשיים אותו חווה ענף התיירות בעקבות המלחמה: "משרד האוצר מוסיף חטא על פשע, לא רק שאותן חברות הופלו באופן מחפיר בקורונה ולא קיבלו סיוע, כעת לאחר שהתאוששו בעצמן הן שוב נזרקות מחוץ לסיוע המדינה
מערכת ice | 
קובי קרני יו״ר התאחדות סוכני הנסיעות בישראל (צילום שלומי יוסף)
ביום ראשון האחרון פרסם משרד האוצר את מתווה הפיצויים המתוקן לכלל העסקים בישראל, מי שהושאר שוב מחוץ לתמונת הפיצויים הוא ענף התיירות שנפגע קשות בקורונה והתאושש רק לאחרונה.
קובי קרני, יו״ר התאחדות משרדי הנסיעות בישראל תוקף את התוכנית: "תכנית הסיוע של האוצר אינה חפה מפגמים למשרדי הנסיעות. אבל, הפגם הגדול ביותר והזועק לשמיים הוא החרגת החברות הגדולות שוב מסיוע. משרד האוצר מוסיף כאן חטא על פשע, לא רק שאותן חברות הופלו באופן מחפיר בקורונה ולא קיבלו סיוע מהמדינה, עתה לאחר שהתאוששו ויצאו מהבוץ  בכוחות עצמן בלבד, שוב הן נזרקות מחוץ לסיוע המדינה".
"ואני שואל מדוע? במה שונים 1500 העובדים המועסקים על ידן מכלל העובדים האחרים במשק? על מה מענישים את החברות הללו? על תרומתן העצומה למדינה בתשלום מיסים והעסקת עובדים כל השנים? בענף התיירות ישנן כשמונה חברות שכל פשען הוא שמחזוריהם גדולים מ-400 מיליון שח בגלל שיטת הדיווח החשבונאית שלהן".
 
"הרווח הנקי בענף קטן מאוד. החברות הללו מפרנסות אלפי אנשים ישירות ובעקיפין ומספקות עבודה ליצר החברות בענף. פגיעה בחברות הללו הינה פגיעה בכל ענף התיירות אני קורא לשר האוצר באופן נחרץ - אל תפקיר אותן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה