תיירות

מתאוששת מהקורונה: התיירות ב-2024 תשבור שיאים של 5 שנים?

לפי נתונים שפרסם ארגון התיירות בעולמי של האו"ם, בשנת 2024 התיירות בעולם צפויה להתאושש לגמרי ממגפת הקורונה עם נתונים שמזכירים את שנת 2019, לפני המגפה.
מערכת ice |  1
דרכונים (צילום shutterstock)

על פי נתונים שפורסמו על ידי ארגון התיירות העולמי של האו"ם (UNWTO), התיירות הבינלאומית צפויה להתאושש במלואה לרמות שלפני המגפה, בשנת 2024, הערכות ראשוניות מצביעות על צמיחה שמקרבת באחוזים את התיירות שהייתה לפני המגפה ב-2019.

לפי CCTV, ברומטר התיירות העולמי הראשון של UNWTO של השנה מציג על פי הערכות 2023, 1.3 מיליארד נוסעים בינלאומיים בשנה, שזה כ-88% מהמספרים שהיו לפני המגפה.

סין הכריזה לאחרונה על אי צורך בויזה למטיילים משוויץ, אירלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, ספרד ומלזיה. הארגון שבסיסו במדריד הודיע ​​כי התיירות היוצאת והחזרה של סין צפויה להאיץ בשנת 2024 עקב נוחות הוויזה והעלייה בקיבולת האוויר.
בינתיים בישראל, חברות תעופה זרות רבות מבטלות את טיסותיהן לישראל, אך יש גם את אלו שפועלות כרגיל וחוזרות לטיסות לישראל שהיו לפני המלחמה. חברות התעופה הזרות שפועלות נכון להיום בישראל הן: אתיופיאן איירליינס, פליי דובאי, אתיחאד, רד ווינגס, אזימוט, אוזבקיסטן איירווייז, היי סקיי והיינאן. במקביל, אל על, ישראייר וארקיע פועלות ופעלו לכל אורך המלחמה. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האהאאהאהאאהאאהאהאהאאהאה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    גג 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור