תיירות

הפתעה בנתב"ג: זו המסעדה החדשה שתיפתח בטרמינל 3

זוכה ראשונה במכרזי ההסעדה בנתב"ג: רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה  Tatti. בתקופה הקרובה רשות שדות התעופה צפויה להוציא מכרזי הסעדה נוספים ובכלל זה מכרז להפעלת מסעדה אסיאתית באולם היוצאים בטרמינל 3, שני מכרזים להפעלת בתי קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, מכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1 ועוד
מערכת ice |  8
נתב"ג (צילום Magma Images)
רשות שדות התעופה הודיעה על זכייה ראשונה במכרזי ההסעדה שפרסמה בחודש ספטמבר האחרון: רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה Tatti. טאטי תפעיל את 2 בתי הקפה בזרועות B ו -C שבדיוטי פרי ותחליף את חברת קפה משמר השרון בע"מ, אשר הפעילה את בתי הקפה בזרועות מאז שנת 2012. טאטי תתחיל להפעיל את בתי הקפה במהלך שנת 2024.
כזכור, בחודש ספטמבר האחרון רשות שדות התעופה הודיעה על עדכון תמהיל המסעדות בנתב"ג ויצאה בסדרה של מכרזים מהאטרקטיביים בתחום המזון – מכרזי ההסעדה בטרמינל 1, בטרמינל 3 ובדיוטי פרי. בשל פרוץ המלחמה, רש"ת האריכה את מועד הגשת ההצעות למכרזים, וכעת היא מתחילה לפרסם את שמות הזוכים.  בנוסף, רש"ת עתידה לפרסם במהלך התקופה הקרובה גל מכרזים נוסף בתחום ההסעדה בנתב"ג. בכלל זה מכרז להפעלת מסעדה אסיאתית באולם היוצאים בטרמינל 3, שני מכרזים להפעלת בתי קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, מכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1 ועוד.
 
טאטי קונדיטוריה בע"מ, הזוכה במכרז הראשון,  הינה רשת של קונדיטוריות ובתי קפה מוכרת ומצליחה, הפעילה מזה שני עשורים, שזכתה למוניטין רב. החברה  מפעילה רשת בתי קפה המונה   7 סניפים תחת המותג טאטי, חלקם בבעלות וחלקם בזכיינות. החברה תפעיל בנתב"ג 2 בתי קפה, בזרועות B ו-C, כל אחד מהם בשטח של כ- 34 מ"ר ובנוסף שטחי ישיבה של כ-180 מ"ר בכל זרוע אשר יהיו פתוחים לקהל הנוסעים היוצאים. החוזה הינו ל- 5 שנים + 36 חודשי אופציה. 
טאטי תמכור בבתי הקפה החדשים מבחר מוצרים כגון מאפים,  ארוחות בוקר, פסטות, קישים, סלטים,  מנות מיוחדות ללא גלוטן, ללא סוכר, מנות לטבעונים ועוד. כמו כן, החברה תשלב אפשרות להזמנת מזון מרחוק ומראש, באמצעות הטלפון הנייד, אוטומציה ושירות עצמי באמצעות מסכי מגע והכל תוך שמירה על חווית הלקוח. 
בהתאם למדיניות החדשה שקבעה רשות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב"ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי.  כמו כן, בהתאם למדיניות רשות שדות התעופה, טאטי תמכור חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" במחיר מקסימלי אותו קבעה רש"ת. 
שנת 2023 הסתיימה בנתב"ג עם למעלה מ-21 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. עלייה של כ- 9.3%  לעומת שנת 2022. עם תחילת שנת 2024, ולמרות  המלחמה הנמשכת, מסתמנת חזרה הדרגתית של חברות התעופה הבינלאומיות לנמל התעופה בן גוריון ובהתאם לכך חל גידול בהיקף תנועת הנוסעים. במהלך דצמבר 2023 הסתכמה תנועת הנוסעים הבינלאומית בלמעלה מחצי מיליון נוסעים. בינואר, הצפי הוא לכ-600,000 נוסעים בטיסות הבינלאומיות.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    זה לא ישנה כלום אנחנו ישראלים
    עודד 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא קונים במחירים מופקעים ובצדק, 80 אחוז מביאים סנדוויץ מהבית.
    סגור
  • 7.
    מסעדה
    אאאא 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבקשה לרשום אין כניסה לתפרנים המחירים יקרים מידיי גועל נפש מנצלים טוב טוב את הנוסעים מישפחות שלמות יוצאות לחול ועוצרות לישתות לאכול ילדים הורים תארו לכם כמה זב פשוט שיתביישו להן עים המחירים האלה מקווה שלא ילך לגם שם חבורת גזלנים
    סגור
  • 6.
    חנות
    אאאא 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין בטח יקחו על בורקס מיסכן 200 שקל גזל זה הזיה המחירים שם מה זההה
    סגור
  • 5.
    טאטי גבעתיים מאפיה שינו עוגות לרעה (ל"ת)
    ורד 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    ומה עם המחירים????זה רק לעשירים בביזניס
    פרידה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל יקר אש!!!!!
    סגור
  • 3.
    תחליפו את sih הנקיון נוכלים
    מודאג 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה של נוכלים חברת נקיון של המוכל הגדול מהצפון
    סגור
  • 2.
    ומה עם הכשרות? (ל"ת)
    רזי 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    מחירים יופקעים בשדה התעופה
    יורם 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה בכלל לא משנה מי זוכה להפעיל מסעדה, מזנון, חנות או עסק כל שהוא בנתב"ג, כל עוד אתם הרש"ת לא מקפידים על המחירים בעסקים שבאחריותכם. מלירי באוכל הם קטסטרופה ואתם חולרות לא עושים עם זה כלום. לפטר את כולכם להחליף באנשים שיעבדו למען הציבור. תתביישו ??
    סגור