תיירות

בשורה אדירה: זו חברת התעופה שחוזרת לטוס ליעד האהוב - מה הקאץ'?

בריטיש אירווייז הודיעה כי היא תחזור להפעיל טיסות בין נתב"ג לנמל התעופה הית'רו שבלונדון החל מחודש אפריל, אך הן יבוצעו עם מטוס צר גוף (במקום האיירבוס A350) והתפריט שיוגש לנוסעים יהיה דל יותר
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
מלחמת חרבות ברזל הציבו את ענף התיירות הישראלי בפני משבר של ממש, כאשר רוב חברות התעופה ביטלו את טיסותיהם לישראל עקב חשש מהמצב הבטחוני, ומאות אלפי תיירים נאלצו לוותר על החופשה שתכננו. למרות זאת, בתקופה האחרונה חברות רבות הודיעו כי הן יחזרו להפעיל טיסות סדירות לארץ, כאשר האחרונה שבהן היא חברת התעופה בריטיש אירווייז.
ע"פ הודעות החברה היום (חמישי), הטיסות יחלו לפעול בתחילת אפריל בין נמל התעופה הית'רו שבלונדון לנתב"ג. עם זאת, חשוב לציין כי צוותי האוויר לא יישארו ללון בישראל עקב תנאים שהציבו חברות הביטוח. כלל הטיסות יעצרו בלרנקה שבקפריסין לצורך החלפת צוותים.
 
כמו כן, החברה הוציאה מכתב ללקוחותיה בו היא ציינה את השינויים שיחולו בתנאי הטיסות מעתה ועד להודעה חדשה: במקום מטוס מתקדם של איירבוס 350A, הטיסות יבוצעו במטוס צר גוף ואיתו ישתנה גם תפריט הארוחות, שיהיה דל יותר.
המהלך צפוי להשפיע על תיירים רבים, ביניהם אנשי עסקים, אשר בעקבות ההחלטה על הנמכת התנאים בטיסות כנראה יעדיפו לטוס בחברות אחרות. עם זאת, סביר להניח כי כנראה מדובר בהחלטה זמנית בלבד בעקבות המצב והיא תשתנה בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה