רייטינג

עדן גולן בהישג אישי ומטורף: כמה ישראלים צפו בה ברגע השיא?

מלבד לעובדה כי הצליחה להעפיל לגמר, עדן גולן זכתה להישג אישי מרגש במיוחד: ברגע השיא בביצוע שלה היא זכתה לנתון רייטינג של 38% כאשר צפו בה מ-85 אלף מכשירים שונים (לא כולל טלוויזיה). כמה השיגו נטע ברזילי ונועה קירל?
מערכת ice |  1
אירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
אתמול (חמישי), הנציגה הישראלית לאירוויזיון עדן גולן הצליחה להדהים את הצופים והעפילה לגמר האירוויזיון עם השיר "הוריקן". מלבד לנתוני הרייטינג שרשמו תאגיד השידור הציבורי "כאן", גם גולן זכתה לנתון רייטינג אישי מרגש במיוחד בכך שעקפה את ה"מתחרות" הקודמות נועה קירל ונטע ברזילי.
ע"פ הנתונים שנרשמו, בסמוך לשעת ההופעה של עדן נרשמה בפלטפורמות הדיגיטל של כאן (לא כולל טלוויזיה) צפייה של 85 אלף מכשירים, וברגע השיא השיגה 38%. בשנה שעברה, בזמן ההתמודדות בחצי הגמר של נועה קירל השיא על 79.5 אלף (23.7%). נטע ברזילי זכתה בחצי הגמר ל-23.8%.
 
על פי האתר הרשמי של ההימורים בתחרות, עדן גולן קופצת במהלך הלילה בלא פחות משישה מקומות וממוקמת כעת במקום ה-2 בטבלאות ההימורים. בדרך היא עקפה, בין היתר, את שוויץ, אירלנד וצרפת. רק קרואטיה מעליה כרגע בטבלה.
מבין הפריים טיים, חצי הגמר של האירוויזיון זכה לנתון של 25.9% עם 772 אלף צופים שהתרכזו במיוחד בשביל הביצוע המרשים של עדן גולן, שהצליחה להעפיל לגמר. אחר כך, הנורמטיביים זכו ל-6.8% ו-151 אלף צופים. הפטריוטים של ערוץ 14 רק במקום השלישי, עם 6.1% ו-163 אלף צופים. רשת 13 מתרסקת למקום האחרון עם המקור, וקיבלו כ-5.3% ו-141 אלף צופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אומלל
    קובי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן ואומלל
    סגור