רייטינג

רייטינג שבועי: המהפך של רשת - מדיחה את קשת מהמקומות הראשונים

השבוע הוכח שוב שהריאליטי הוא המלך, כשתכניות מהז'אנר הדיחו את החדשות מרשימת חמש התכניות הנצפות ביותר, למרות העדכונים בעניין היציאה מהמשבר. איך נראו המספרים של קשת מול הצלחת המתחרה?
איתי פת-יה |  2
רייטינג שבועי 15.5 (צילום מסך קשת 12, מסך רשת 13)
השבוע האחרון (8 במאי עד ה-15 במאי) מוכיח שוב שבלוח השידורים הישראלי הריאליטי הוא המלך, כשארבע מתוך חמש התכניות הנצפות ביותר משתייכות לז'אנר.
מעניין לציין כי כמו בשבוע שלפני כן, גם השבוע בחלק מהימים מהדורות החדשות רשמו נתוני רייטינג גבוהים יותר מאשר ברצועות הפריים טיים. כך קרה למשל שהמספרים שעשתה החדשות 12 עלו על השעשועון 'לא נפסיק לשיר' ששודר אחריה. אולם, השבוע אין ייצוג של מהדורות החדשות בחמישייה הפותחת, וכל התכניות בה שייכות לקטגוריית התוכן. להלן הדירוג לפי אלפי צופים:
במקום החמישי: 'הכרישים' בקשת 12
מתי:
יום ראשון, 10.5
כמה: 524 אלף צופים, 19.3%
'הכרישים' של קשת 12 הצליחה להעפיל לרשימה הודות כשרשמה שיא ביחס לעצמה, ועשתה בתחילת השבוע 19.3%. על אף שאצל המתחרה שיבצו את הפאנל הקומי של 'צחוק מהמצב', יותר צופים העדיפו לראות יזמים שמשווקים את הרעיונות שלהם לפאנל אנשי העסקים של קשת.
במקום הרביעי: 'ארץ נהדרת' בקשת 12
מתי:
יום חמישי, 14.5
כמה: 580 אלף צופים, 21.2%
השבוע האחרון סיפק הרבה חומר לכותבים של 'ארץ נהדרת' – החל ממחאת תעשיית התרבות, דרך סיום כהונתו של מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ועד לתחרות בין חברי הכנסת על התיקים בממשלה החדשה. כל אלה סידרו לתכנית הסאטירה של קשת פרק שמשך את הצופים ונתן להם את המקום הרביעי ברשימה זו. 
במקום השלישי: 'חתונה ממבט ראשון' בקשת 12
מתי:
מוצ"ש, 9.5
כמה: 635 אלף צופים, 23%
במוצאי השבת שעברה חיכתה לריאליטי של קשת תחרות קשה מול 'הישרדות VIP' של רשת 13. אף על פי כן, 'חתונה ממבט ראשון' יצאה המנצחת באותו הערב בקרב האוכלוסייה היהודית, שלא רצתה לפספס את ההתפתחויות האחרונות בין הזוגות המשתתפים.
במקום השני: 'הישרדות VIP' ברשת 13
מתי:
מוצ"ש, 9.5
כמה: 639 אלף צופים, 21.7%
גם כן ביום שבת שעבר, 'הישרדות VIP' אצל רשת 13 אמנם הפסידה לקשת בקרב האוכלוסייה היהודית, אולם במספר הצופים בקרב כלל האוכלוסיה יצאה המנצחת, עם כ-4,000 משקי בית יותר מאצל המתחרה.
במקום הראשון: 'הישרדות VIP' ברשת 13
מתי:
יום שלישי, 12.5
כמה: 660 אלף צופים, 20.7%
גם המקום הראשון ברשימה זאת הולך ל'הישרדות VIP' של רשת. באותו יום שלישי בו רשמה את נתון השיא השבוע, הביסה בפעם השנייה את 'עובדה' ששודרה במקביל אצל קשת. למעשה, מאז הושקה העונה החדשה של תכנית הריאליטי, היא הובילה במספר הצופים הכולל, ולרוב גם בקרב האוכלוסייה היהודית, על פני כל תכנית ששובצה מולה בקשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריאליטי
    רונית 05/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה ההשרדות של ערוץ 13,מול תחרות ההדרדות של מעל מליון מובטלים? מי רוצה בכלל לראות חדשות כואבות? ערוצי התקשורת בקושי מבינים את חומרת הנזקים.
    סגור
  • 1.
    שמחים מאוד שרשת מתחזקת
    גבר 05/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ערוץ נקי מפמיניזם
    סגור