רייטינג

רייטינג שבועי: שבוע הישרדות מחזק את רשת, "עובדה" הכניסה את קשת לשלישיה הראשונה

הריאליטי של רשת מביא לה נוכחות מרשימה בדירוג השבועי, אך קשת חוזרת השבוע בגדול ותופסת גם היא מקום ראוי בדירוג. מי תפסה את המקום הראשון וסיימה את השבוע בחיוך גדול? 
שרון טל |  2
הישרדות VIP, עובדה (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
האסטרטגיה של רשת עם "שבוע הישרדות" הוכיחה את עצמה גם השבוע, כשהישרדות תופס את את רוב המקומות בחמישיה המובילה. אך תכנית סיום העובדה של עובדה נוגסת בה ונכנסת לשלישיה הראשונה. בכך, לאחר שבשבוע שעבר קשת נעלמה לחלוטין מהדירוג השבועי, היא חוזרת השבוע עם נציגות בחמישיה.
 
במקום הרביעי והחמישי: הישרדות VIP
תכנית הריאליטי של רשת ממשיכה להוכיח את עצמה גם השבוע. ביום ראשון הביאה הישרדות למסך 484 אלף צופים ורשמה 18.2% בקרב משקי הבית היהודיים. למחרת בשני, מספר הצופים צמח ל-490 אלף, אף שבקרב משקי הבית היהודיים הנתון ירד מעט ל-17.2%.
במקום השלישי: "עובדה" סוגרת עונה בחיוך
התחקיר של אילנה דיין על ח"כ מאיר כהן מיש עתיד הדביק כמעט חצי מיליון צופים למסך. התכנית הביאה 493 אלף צופים ו-19.2% בקרב משקי הבית היהודיים, והצליחה להביא לקשת מקום בשלישיה המובילה. עובדה אף גוברת על נתוני הצפייה של הישרדות ששודרה ביום ראשון, ומוכיחה את עצמה שוב כתכנית תחקירים מובילה.
במקומות הראשון והשני: הישרדות VIP
הריאליטי של רשת הביא לה שלושה מקומות בדירוג השבועי, וגם את שני המקומות הראשונים. פרק הישרדות ששודר ביום ג' הביא למסך של רשת 535 אלף צופים ן-18.1% בקרב משקי הבית היהודיים מה שהביא להישרדות את המקום השני. המקום הראשון גם הוא הולך להישרדות VIP, שהביאה לרשת ביום שבת האחרון 598 אלף צופים ו-20% בקרב משקי הבית היהודיים.
ברקע הדברים, נוכח משבר הקורונה צילומי העונה הבאים של הישרדות צפויים להידחות, מה שעשוי להשפיע על תכניות רשת בשנה הבאה. המשבר צפוי להשפיע גם על קשת, שמלהקת בימים אלו לתכנית הדגל שלה "חתונה ממבט ראשון", שהיוותה המתחרה העיקרית של הישרדות העונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל שטויות טלויזיה זבל חוץ מעובדה תכנית מופת (ל"ת)
    איכותית 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אילנה דיין
    דן ישי 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנה דיין אני מאמין לכל מילה שלך וטב שיש נשים כמוך .אני אומר לחבר הכנסת מאיר כהן תהייה גבר תילך לפוליגרף למה אתה מפחד .ולמה אתה תובע את הערוץ עם זה לא נכון .עם משהוא הייה אומר אלי דבר כזה .ישר הייתי מסכים להיבדק בפוליגרף .אני הייתי אולך עם האמת שלי .כאן ישב אדם חף מפשע שנה וחודשיים .אני קורא לך לך לפוליגרף .זה אות כיין שיש לך על המצח .בתור הזרח מציע לך לך.עם אתה לא מסכים זה אומר דרשני
    סגור