רייטינג

רייטינג שבועי: הישרדות, סגל ואברמוביץ' בפנים על חשבון הריאליטי של קשת

מי רוצה להיות מיליונר והמטבח המנצח נדחקו החוצה מהדירוג השבועי לטובת צוות החדשות 12 שהגיע "לעשות שלום" עם הצופים. הישרדות VIP בולטת בראש הדירוג גם השבוע, למי הלך המקום הראשון?
שרון טל |  5
רייטינג שבועי 31.7 (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
עוד שבוע רווי חדשות וריאליטי חלף לו, כשערוצים המסחריים מתחרים ביניהם על ליטרת הרייטינג. בדומה לשבוע שעבר, הישרדות VIP ממשיכה להוביל את השבוע עם נתוני הצפייה גבוהים במיוחד. הריאליטי שודר השבוע רק 3 פעמים, מה שהביא לו כמספר המקומות בטבלה.
גם השבוע, קשת לא מצליחה להצטיין מספיק בתחום הריאליטי כדי להיכנס לדירוג, כש"מי רוצה להיות מיליונר והמטבח המנצח נדחקים החוצה מהדירוג השבועי". מנגד, בתחום החדשות היא עושה בית ספר ומכניסה לא אחד, אלא שני שידורים, מהדורת החדשות של יום רביעי ופרק בו אמנון אברמוביץ' ועמית סגל יצאו "לעשות שלום" עם המפגינים הזועמים אחד על השני, מימין ומשמאל.
להלן התוכניות הנצפות ביותר השבוע, לפי מספר צופים כולל:
במקום החמישי: אמנון אברמוביץ' ועמית סגל עושים "שלום"
בערב בו שיבצה קשת את הפרק המדובר, ברשת החליטו לשבץ שידור חוזר של "אבודים" עם צופית גרנט, שהביא רק 13.8% ו-339 אלף צופים, לעומת 18.1% ו-503 אלף צופים שהביאו סגל ואברמוביץ'. זהו הישג נאה למדי, נוכח העובדה שהמטבח המנצח ומי רוצה להיות מיליונר שניהם לא הגיעו להיקף הצופים המדובר, בשידור השבוע.
במקום הרביעי: החדשות 12
התחלואה הגוברת, ההפגנות הבלתי פוסקות, ההגבלות שלא מפסיקות להשתנות ושאר ירקות, משכו יותר מחצי מיליון צופים לצפות במהדורת החדשות 12 ביום רביעי האחרון, 547 אלף צופים ליתר דיוק, ו-19.7% רייטינג בקרב משקי הבית היהודיים.
בשלושת המקומות הראשונים: הישרדות VIP
 הריאליטי של רשת מוכיח את עצמו שבוע אחרי שבוע כחסר כל מתחרים בחודשים האחרונים, ולחץ בהקשר הזה ברשת 13 נראה אולי בפעם האחרונה מול חתונה ממבט ראשון. הישרדות שודרה 3 פעמים השבוע (לא כולל קטע של וילת המושבעים), וגרפה את שלושת המקומות הראשונים.
במקום השלישי השידור של יום שלישי ה-27 ביולי, בו הישרדות הביאה לרשת 570 אלף צופים (19.8%). את המקום השני תופס השידור של יומיים קודם לכן, בו הישרדות הביאה קצת יותר -579 אלף צופים (21.5%). את המקום הראשון כמעט כדרך קבע, תופס השידור של מוצ"ש, שכולל גם משדר הדחה, כשהאחרון הביא למסך של רשת 639 אלף צופים (22.8%). נוכח משבר הקורונה והיעדר האפשרות לצלם תוכניות ריאליטי מובילות תחת ההגבלות המחמירות, משימה לא פשוטה עומדת בפני הקברניטים של קשת בחודשים הקרובים, בה עליהם להמציא את עצמם מחדש ולטפס חזרה אל ראש טבלת הרייטינג.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קורונה
    צומת דרכים 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ל״רשת 13״ יש 2 עונות מצולמות של ״המירוץ למיליון״ שעדיין לא שודרו, העונות צולמו ברצף אחת אחרי השנייה. כרגע בשלבי עריכה מתקדמים. כמו כן עונה חדשה של ״זוג מנצח״ כרגע בסיום הצילומים + ״האח הגדול״ כרגע בשלבי ליהוק. מול זה, ״קשת 12״ נמצאת כפי שמתואר בכתבה, במצב של היעדר אפשרות ריאלית לצלם תוכניות ריאליטי מובילות, בשל הקורונה. הכוונה לא לתוכניות אולפן כמו ״מיליונר״ או ״ביתספר למוזיקה״. (כמו כן, איבדו את בחירת השיר לאירוויזיון-שהייתה מרכז הפורמט ״הכוכב הבא״ לפני כן הפורמט דישדש ברייטינג.) יהיה מעניין לראות מה יעשו בהקשר זה בשנת 2021 ככל שהמצב יימשך. האם יבססו לוח השידורים על תוכניות אולפן. במצב כזה אפשר לצלם רק ריאליטי בישול/ או שעשועונים. יש ברשותם גם סדרה חדשה של ישראל קטורזה שעדיין לא שודרה. לראשונה בתולדות קשת צפוי לה מאבק אמיתי בשנה הקרובה. עם זאת משחקים לטובתה הרגלי צפייה/ קהל צופים נאמן/ שבוי כמעט כל מה שישדרו יצליח באופן יחסי גם אם לא תמיד ינצח. וגם, הם תמיד יודעים להמציא את עצמם מחדש ו״לחנך״ את הקהל לאהוב את מה שנותנים לו. וכמובן בגיזרת חברת החדשות שליטה ללא עוררין וכנ״ל בדיגיטל.
    סגור
  • 4.
    גיא זוארץ, לא רוצים אותך יותר מנחה! (ל"ת)
    עומר 08/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סגל ואברמוביץ׳, העם צמא לשקט, לשלום, לאחדות, לאחווה
    חני 08/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולרעות. תצרפו את חוסינאהריש אליכם ותמשיכו במסע המופלא בו התחלתם! אולי מכם תגיע הישועה.
    סגור
  • 2.
    סקרי שקר הכל מכור.
    אזרחית 08/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל ואברמוביץ נו באמת על מי אתם עובדים.
    סגור
  • 1.
    אף אחד כבר לא רואה חדשות . נמאסתם (ל"ת)
    כלכלן 07/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור