רייטינג

אדיר מילר נפרד מהמסך: זה השיא המרשים ששבר

ברקע מלחמת היוצרים שהתעוררה הבוקר, אדיר מילר מסכם עונה עם נתונים מפתיעים שמציבים אותו בראש סדרות הקומדיה מאז פיצול ערוץ 2, כך סיכם את העונה
מערכת ice |  1
אדיר מילר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אדיר מילר נפרד אתמול מהמסך בקשת 12 עם שידור פרק הסיום של "צומת מילר", עליה הכריז כי לא יחזור לעונה נוספת, למרות הפצרותיהם של קשת 12 ליוצר והקומיקאי. את פרק הסיום שידרו אתמול מול "אהבה חדשה" ברשת 13, והוא השיג ניצחון בקלות, אך לא רק ניצחון.
הנתון הסופי של צומת מילר גזר למעשה את  ממוצע העונה הסופי של עונת הפרידה שסיימה את שידוריה עם 16.8% רייטינג, והוכתרה כקומדיה הנצפית ביותר מאז פיצול ערוץ 2, כולל עליית נתונים לסדרה בשידור העונה האחרונה שסיימה את השידור אתמול. 
אלא שלצד השמחה של מילר עצמו, האשמות שונות מוטחות כלפי הצהרותיו השונות בנוגע לסדרות שיצר עם הירידה הסופית שלו מהמסך. הבוקר פרסמה העיתונאית ובת זוגו של התסריטאי והיוצר רן שריג פוסט נוקב בטוויטר בו היא האשימה את היוצר אדיר מילר בהעלמת קרדיט וזכויות יוצרים בסדרה רמזור: ""כתבת את רמזור עם עוד מישהו. כמה תסתיר אותו ותנסה למסמס אותו? ולמה?!? אין לך מספיק משלך?"
 
והנה, ברגעים אלה, גם שריג פותח את סגור לבו בטוויטר ויוצא למלחמה מול אדיר מילר שחתום, כמוהו, על הסדרה הקומית רמזור ששודרה בקשת 12. שריג מלין על כך שמילר נישל ממנו, בהדרגה, את הקרדיט בעוד רוב הסדרה מבוססת על חייו שלו: "הפיילוט של רמזור, ניחום אבלים, מבוסס על ריב שלי עם פקחית חניה בגבעתיים שרואים אותו במחוברים. פרק זהירות אשתי באוטו, פרק האמי, נולד כשחבר התקשר אלי וגרושתי שאלה למה ניתקתי".
 
כך צייץ שריג, בחשבון הטוויטר שלו: "1. מהפילוט עד לפרק הסיום. כל העונות. כל פסיק וכל נקודה. כל גיסנו (שהמצאתי) וכל מירי (שהומצא במקרה כשהקלדתי) 2. הפיילוט של רמזור, ניחום אבלים, מבוסס על ריב שלי עם פקחית חניה בגבעתיים שרואים אותו במחוברים. 3. קשה לי ממש לכתוב את זה. אין דרך לצאת מריב יוצרים טוב אבל השותף שלי לשעבר עבר כל גבול". 
 
והמשיך: "4. שימו לב איך קרדיט הכתיבה משתנה בין עונה 2 ל3 כי באמצע היה מחוברים... 5. לילדה ברמזור קוראים דוני, כמו הבת שלי. 6. כתבתי מהחיים שלי…פחחח…זהירות אשתי באוטו, פרק האמי, נולד כשחבר התקשר אלי וגרושתי שאלה למה ניתקתי. 7. תודה טוויטר! אוהבותכם. ריגשתם ממש במילים שלכם [❤️]". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי ריח של גרביים
    השלרם הראשון לשמו 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתן? מה לא פורים היום??? מתרוצה?!
    סגור