רייטינג

רייטינג: כאן 11 בטירוף המונדיאל, רשת לא יכולה לחכות ל"הישרדות"

התאגיד שוב חוצה את רף מיליון הצופים, בעקבות שידור חצי הגמר השני של המונדיאל, ואף עוברת את רשת ברייטינג של מהדורת החדשות
מערכת ice |  1
בגובה העיניים, מונדיאל-מרוקו צרפת (צילום מסך קשת 12, אינסטגרם)
אנו נמצאים בימים האחרונים של טירוף המונדיאל והרגעים המכריעים שלו גם מביאים נתוני רייטינג מפלצתיים לגוף המשדר - התאגיד כאן 11. נתוני רצועת הפריים טיים הראו נתון מטורף של 1.047 מיליון צופים בשידור חצי הגמר בין צרפת למרוקו, המהווים 32.9% אחוזי רייטינג - עליה של עשירית בהשוואה לנתוני חצי הגמר הראשון בין קרואטיה לארגנטינה. במקביל, "בגובה העיניים" של קשת 12 זכתה ל-7.9% ושני הפרקים חוזרים של "חברות" ששידרה רשת 13, זכו ל-4.1% ו-3.9% בהתאמה. בזכיינית כמובן מחכים לעלייתה "הישרדות" במוצאי שבת הקרובה, שאמורה להזניק את רייטינג הפריים טיים שלה.

המונדיאל ככל הנראה גם משפיע על נתוני מהדורות החדשות, כאשר גם שם כאן 11 עקפה את רשת עם 6.2% לעומת 5.1%, כאשר קשת 12 היא המובילה ברצועה בפער גדול עם 12.5 אחוזי ריינטינג. גם ברצועת הבוקר, רשת רושמת נתון לא מחמיא של 1.4% בלבד, לעומת קשת 12 שמגיעה ל-4.8%.

ברצועת הפרה טיים, קשת 12 ממשיכה לשלוט, כאשר "תכנית החיסון", "חמש עם רפי רשף" ו-"שש עם עודד בן עמי" מובילות את נתוני הרייטינג עם 10.7%, 7% ו-6.5% בהתאמה. התכנית של רשת 13 שגרפה הכי הרבה צופים היא "שש עם אמנון לוי" שהגיעה לנתון של 6%.

גם בלייט נייט, קשת מביסה את רשת. "לילה טוב עם גיא פינס" רשמה 5.2 אחוזי רייטינג וחי בלילה מיד אחרי עם 3.8%. "לקט הצינור" ו"היום שהיה" ששידרה רשת 13, הגיעו ל-2.5% ו-2.3% בהתאמה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חדשות התאגיד עם 6.2%, בימים של 32% צפייה במונדיאל...
    תאגיד כל כך עלוב... 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי בטוח שבימים שבהם מתקיים משחק חצי גמר בשעה 21:00, עם צפייה היסטרית, גם החדשות של התאגיד יזנקו. נכון, הן זינקו מהשפל הקבוע של 3%, אבל עדיין - להגיע בערב כזה ל - 6.2% בלבד - זו תוצאה כל כך מביכה, כל נמוכה, כל כך עלובה... למי ולמה לייחס את זה? למגישה הכושלת, לטעמי, מיכל רבינוביץ'? לעורך שלא יודע לדעתי לערות מהדורה? לכתבים העילגים, לדעתי, שבקושי מביאים את חדשות האתמול? התאגיד נהנה משיעורי צפייה מדהימים, אבל הם ממש לא שלו. כל מה שהתאגיד עושה הוא לפתוח שידור, ולהשתמש בזכויות השידור שירש מרשות השידור. שום דבר מעבר לזה. ולכן - וזכרו היטב את מה שכתבתי היום - מיום שני בשבוע הבא, שיעורי הצפייה בתאגיד ידעכו לחלוטין, ותוך כמה ימים מתום המונדיאל העליבות והתוצאה הפאתטית יחזרו, ובעוצמה.
    סגור