רייטינג

רייטינג שבועי: מסי מחכה לנועה קירל

המונדיאל נגמר, ובזמן שרשת וקשת ימשיכו את קרב הבוץ של הריאליטי, כאן 11 כבר מחכה בפינה עם "הפנתרה" שתביא לה לפחות ערב אחד של שיא רייטינג
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
באופן אירוני או שדווקא מובן, הערוץ שביום-יום מביא את הכי פחות צופים, הוא זה שיספק את רגעי השיא בטלוויזיה הישראלית. 
גמר המונדיאל ביום ראשון האחרון השיג נתון שכמעט ולא רואים בטלוויזיה הישראלית - 35.5% ומעל למיליון צופים. גמרים של תכניות ריאליטי כבר לא משיגים נתונים כאלו בימינו, ובטח שלא התכניות במהלך העונה.
רשת וקשת מצליחות לגרד בשיא שלהן את ה-25% רייטינג, ויצטרכו לחכות לנס כנראה כדי לגעת ב-30%. אבל מי שכן יכולה לשחזר את ההישג של גמר המונדיאל, ואפילו לעקוף אותו בפער, היא דווקא כאן 11 ששידרה אותו.
 
בזמן שהיא חזרה לנתונים היומיים החד-ספרתיים, כאן 11 מסתכלת רחוק ורואה שם את נועה קירל כובשת את בימת האירוויזיון הקרוב ואולי מביאה אותו שוב לארץ. סביר להניח שהערב של מלכת הפופ באירופה יניב נתון של מעל 30%. ואולי, מי יודע, היא תעשה זאת כבר בהופעה שלה בפארק הירקון שתשודר במוצאי השבת הבאה בערוץ הציבורי.
בנוגע לשאר התכניות ששודרו השבוע, קשת הצליחה לנצח פעמיים את הישרדות של רשת, פעם אחת עם הזמר במסכה, ופעם שנייה עם ארץ נהדרת. בינתיים רשת לא ממהרת, ואנו בטוחים שנראה את התכנית הוותיקה מתברגת שוב בצמרת הטבלאות היומיות והשבועיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה