טלוויזיה

ישראל בחרה שיר לאירוויזיון 2024: זה האישור האחרון שחסר

הוועדה לבחירת השיר לאירוויזיון הכריעה: תוצאות ההצבעה, שאושרו על ידי יועץ משפטי מטעם התאגיד ניתנו בידיי יו"ר הוועדה, עפרי גופר, והועברו מיידית ל-ebu. לאחר קבלת אישור הארגון יודיע תאגיד השידור באופן רשמי מהו השיר שאותו תבצע עדן גולן בתחרות בשבדיה
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
בכאן 11 הודיעו כי הוועדה לבחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2024 בשבדיה, התכנסה הערב, מוצאי שבת, במשרדי תאגיד השידור, קיימה דיון מקצועי שבסופו נערכה הצבעה חשאית על שני השירים שהגיעו אל קו הגמר. 
תוצאות ההצבעה, שאושרו על ידי יועץ משפטי מטעם התאגיד ניתנו בידיי יו"ר הוועדה, עפרי גופר, והועברו מיידית ל-ebu. לאחר קבלת אישור הארגון יודיע תאגיד השידור באופן רשמי מהו השיר שאותו תבצע עדן גולן בתחרות בשבדיה.
 
בינתיים, תאגיד השידור האירופי יכריע את הסוגיה סוף כל סוף, אחרי שהייתה התלבטות גדולה לגבי שני שירים שהוגשו לוועדה. ראשי התאגיד גם נאלצו לאשר להם הארכות זמן, בעוד שבתאגיד השידור האירופי גם ביקשו לעבור את המילים של השירים מחשש להכנסת פוליטיקה לתכנים.
יש לציין כי התרוצצה שמועה ביממה האחרונה, לפיה השיר הודלף לרשת. ישראל בישורת האחרונה לקראת אירוויזיון 2024, בו הנציגה עדן גולן תבצע על במת מאלמו שיר ועל פי ההקלטה החשודה של Never Going Home שגם כיתוב ברוסית נכלל בו, יש כבר חשד עם מה היא תעלה להופיע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת העקומה הזאת? (ל"ת)
    אביבה 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור